iPhone a avut in cursul noptii trecute dezvaluita procedura prin care compania Apple analizeaza oportunitatea acceptarii unui telefon in garantie pentru a rezolva diverse probleme. Documentul de mai jos a fost distribuit de catre compania Apple in toate magazinele sale de pe glob, dar si in service-urile partenerilor, iar in baza indicatiilor oferite acolo se ia decizia de a accepta, sau nu, un iPhone in garantie.
Angajatii Apple, sau cei ai partenerilor, analizeaza atent orice iPhone adus pentru a fi reparat in baza garantiei pe care o ofera Apple, regulile fiind destul de simple, dar scurte. Orice iPhone trebuie analizat de cel care trebuie sa ia decizia privind acordarea garantiei, iar Apple detaliaza 3 cazuri in care ea se acorda, acestea fiind pentru praf intrat sub ecran, camera FaceTime montata gresit, sau o crapatura fina in ecran.
iPhone este primit in garantie si pentru alte probleme, fie ele hardware sau software, insa cei de la Apple descriu cateva cazuri, multe altele fiind mai usor de recunoscut. Apple le spune angajatilor, sau tehnicienilor service-urilor partenere, sa incerce sa repare telefonul iPhone adus de catre client inainte de a oferi unul inlocuitor, aceasta solutie putand fi de multe ori mai simpla si cu o perioada mai mica de reparatie.
Apple descrie deasemenea si unele situatii in care iPhone nu beneficiaza de reparatie in cadrul garantiei, iar aici vorbim despre probleme generate de utilizator. De la ecrane sparte la carcase indoite, sau diverse tipuri de lovituri in carcasa, cei de la Apple acopera cam orice fel de probleme ar putea avea telefoanele iPhone aduse in magazinele proprii, sau terte, cu cereri de reparatie in baza garantiei
iPhone este un telefon care este recunoscut, in multe cazuri, pentru fiabilitate, sau in altele pentru probleme ciudate, sau usurinta cu care se strica unele componente. Chiar si in cazurile in care unele probleme nu sunt acoperite de garantia Apple pentru iPhone, exista sansa ca telefonul sa fie inlocuit, asa ca regulile de mai sus, desi sunt stricte, nu impiedica uneori multumirea unui client care are un telefon cu probleme.
Documentele pe care le vedem mai sus au fost actualizate de catre compania Apple la inceputul lunii martie a acestui an, asa ca ele contin informatii destul de exacte. Cei de la Apple incearca sa ofere o experienta cat mai buna pentru acordarea garantiei pentru telefoanele iPhone, insa in multe cazuri clientii incearca sa obtina reparatii sau inlocuiri desi nu pot beneficia de asa ceva de la Apple.
This post was last modified on sept. 2, 2017, 11:07 AM 11:07