Facebook si disperarea de a face o functie populara motiveaza compania americana sa testeze un nou sistem pe care nimeni nu il doreste acu, sau vreodata. Facebook a implementat acum ceva timp functia Stories in aplicatia pentru iPhone si Android, dupa ce ea s-a dovedit a fi foarte populara in platforma Instagram, reteaua de socializare afisand-o acum si pe calculatoare, nu doar pe telefoane.
Facebook a incercat sa faca functia Stories populara, insa n-a reusit pana acum sa convinga lumea sa o foloseasca, asa ca a gandit o noua metoda de a ne-o aduce in atentie. Mai exact, cei de la Facebook testeaza o optiune care permite publicarea in reteaua de socializare a storie-urilor facute prin intermediul aplicatiei Instagram, astfel ca acelasi continut va fi disponibil in ambele platforme imediat.
Facebook permite de ceva vreme publicarea pozelor si clipurilor video Instagram in reteaua sa, asa ca aceasta schimbare pentru Stories ar fi una logica, care trebuia sa ajunga de la bun inceput. Este de altfel stupid sa fii obligat sa facia ceeasi operatiune de 2 ori pentru a publica Stories pe Instagram si Facebook, iar acesta ar putea fi un motiv pentru care lumea ignora functia in reteaua de socializare.
Facebook si disperarea de a face o functie populara in randul utilizatorilor
Facebook testeaza deocamdata noua functie cu unii dintre utilizatorii Instagram, acestia vanzad optiunea din imaginea de mai sus cand publica un story. In momentul in care acea optiune este activata, orice story publicat in Instagram va ajunge automat si pe Facebook, utilizatorii afisandu-le tuturor prietenilor acelasi tip de continut fara a fi obligati sa repete procedura in ambele platforme pentru a publica acel continut.
Facebook confirma din nou faptul ca functia Stories nu poate fi populara dincolo de Snapchat si Instagram, utilizatorii ignorand-o complet in reteaua de socializare. Aceasta noua miscare a companiei americane este cea mai buna dovada a faptului ca functia Stories trebuia sa ramana in Instagram, deoarece separat de Facebook, ea nu este populara nici in WhatsApp, unde a fost implementata cu mai mult timp inainte.
Facebook are nevoie de noi metode pentru a-si tine utilizatorii ocupati, iar asta pentru ca acestia pot pleca oricand spre alte retele de socializare fara prea mult efort. In aceasta idee, cei de la Facebook sunt disperati sa ofere cele mai importante functii pentru a-i tine tot timpul logati si activi in platforma sa, aceste lucruri generand si bani din reclamele care sunt cumaprate de catre advertiserii Facebook.