Facebook va introduce un buton WhatsApp special in aplicatia pentru iPhone si iPad, aceasta fiind prima oara cand o asemenea integrare este adusa in discutie pentru platforma. Facebook testeaza in momentul de fata integrarea acestui buton WhatsApp in aplicatiile sale, iar in imaginea de mai jos puteti vedea cum arata aceasta schimbare ce urmeaza sa fie oferita de catre americani in premiera pentru utilizatori.
Facebook afiseaza acest buton special pentru WhatsApp in ecranul de meniu al aplciatiei pentru Android, iar in momentul apasarii, acesta deschide automat aplicatia de mesagerie. Aceasta este prima oara cand aplicatia WhatsApp este promovata prin intermediul celei principale a companiei Facebook, insa cu siguranta vom vedea o integrare mai serioasa in aplicatiile oferite pentru smartphone si tablete.
Facebook testeaza acest buton WhatsApp doar in anumite tari, iar dupa schimbarea limbii utilizate pe Android in cea daneza, butonul va deveni vizibil in aplicatie. In mod normal cei de la Facebook testeaza functii noi cu utilizatorii din diverse tari, asa ca integrarea acestui buton WhatsApp doar pentru anumite limbi nu este intamplatoare pentru cei de la Facebook, indiferent despre cum privim lucrurile.
Facebook va introduce un buton WhatsApp special
Facebook a ales de multe ori sa testeze functii noi pentru aplicatiile sale in Danemarca, probabil pentru ca are mai putini utilizatori activi acolo si acelasi lucru se intampla acum cu WhatsApp. Orice utilizator poate avea totusi aceeasi experienta daca isi schimba limba telefonului in cea daneza, iar in curand am putea vedea butonul WhatsApp din aplicatia Facebook inclusiv pe telefoanele iPhone.
Facebook nu este la primul experiment de acest gen, deoarece tot luna aceasta s-a descoperit ca separat de WhatsApp, compania a testat inclusiv un buton pentru Instagram. Acela nu a fost deocamdata oferit oficial de catre compania Facebook pentru utilizatori in vreo aplicatie, asa ca ramane de vazut cat va dura si pana cand va fi integrat cel nou pentru WhatsApp utilizatorilor.
Facebook vrea sa promoveze mai proeminent aplicatiile sale de mesagerie, deci WhatsApp va avea parte de promovare mai buna pentru a creste numarul de utilizatori activi in platforma. Butonul pentru WhatsApp nu este promovat intr-o sectiune principala a aplicatiei Facebook, asa ca nu toata lumea il va vedea chiar imediat, deci e posibil ca locatia sa sa fie schimbata pentru a ajunge mai usor in atentia noastra, dar nimic nu este 100% sigur.
Facebook detine companiile WhatsApp si Instagram, asa ca promovarea lor este o masura logica de a le creste numarul de utilizatori.