iOS 11 are implementate functii pentru realitate augmentata de catre compania Apple, dezvoltatorii de aplicatii putand aduce tehnologia in iPhone si iPad multumita ARKit, in AppStore fiind lansate multe titluri cu acest sistem dupa lansarea oficiala a iOS 11.
iOS 11 a impulsionat adoptarea realitatii augmentate prin ARKit in iPhone si iPad, iar acum aflam ca jocurile sunt cele mai populare titluri in care sunt implementate functii pentru realitate augmentata, iar asta da de inteles ca utilitatea tehnologiei este redusa spre zero.
iOS 11 are jocuri in AppStore care reprezinta 35% dintre toate aplicatiile cu realitate augmentata implementata, deci dezvoltatorii s-au concentrat exact pe ceea ce produce banii cei mai multi, adica jocuri, era normal sane asteptam ca ei sa se concentreze pe asta de la bun inceput.
iOS 11 are in jocuri si 53% din descarcarile totale de aplicatii care au realitate augmentata implementata, asa ca e de inteles de ce dezvoltatorii s-au concentrat pe ele, acestea generand si 62% din totalul incasarilor pentru aplicatiile din AppStore care au implementat ARKit.
iOS 11 devenise extrem de interesant inaintea lansarii cu foarte multe demonstratii interesante de aplicatii care aveau realitate augmentata implementata, insa in final iata ca jocurile sunt cele care domina, iar acolo realitatea augmentata are rol distractiv, fara a oferi vreo utilitate reala pentru utilizatori.
This post was last modified on oct. 13, 2017, 8:30 AM 08:30