eMAG te roaga sa nu anulezi precomanda iPhone X facuta in aceasta pagina, magazinul online din Romania incepand sa trimita email-uri catre clientii care au facut comenzi pentru telefoane. Mai jos puteti vedea mesajul primit astazi de catre mine pentru o precomanda iPhone X la eMAG pe care nu am achitat-o in prealabil, ci am ales plata ramburs la livrare, insa teoretic asta nu ar trebui sa conteze, desi unii operatori ar fi spus ca au prioritate comenzile achitate online.
eMAG trimite acest email, probabil, pentru a lamuri unii dintre clientii care suna si intreaba cand va fi livrata precomanda pentru iPhone X facuta la magazinul online din Romania. E posibil ca unii dintre clienti sa fi ales sa anuleze precomanda pentru iPhone X, iar acum magazinul incearca sa linisteasca oamenii pentru a nu pierde vanzarile pe care ar trebui sa le inregistreze dupa ce telefoanele urmeaza sa intre in tara.
eMAG te roaga sa nu anulezi precomanda iPhone X
eMAG ar trebui, in mod teoretic, sa inceapa livrarile precomenzilor pentru iPhone X in data de 3 noiembrie, insa de la voi am auzit diverse afirmatii care spuneau ca de fapt livrarile incep in 6 noiembrie. Daca stocurile telefoanelor iPhone X vor ajunge in Romania zilele acestea, atunci livrarile vor incepe cu siguranta pe 3 noiembrie, insa in caz contrar ar putea dura mai mult pana cand ele vor fi expediate.
eMAG nu are vreun interes sa intarzie livrarile precomenzilor pentru iPhone X, insa din moment ce a inceput sa trimita mesaje de acest gen, este destul de clar ca exista o problema. Fie clientii sunt nerabdatori sa afle data de livrare, fie precomenzile au inceput sa fie anulate, insa indiferent de situatie nu va recomand sa anulati precomanda la eMAG pentru iPhone X, pentru ca nu e garantat ca-l veti primi de altundeva.
“Salutare,
Știm că aștepți cu nerăbdare să te bucuri de inovațiile pe care le aduce iPhone X și te asigurăm că facem toate eforturile ca produsul dorit să ajungă la tine cât mai repede.
Te rugăm să păstrezi valabilă precomanda plasată pentru a avea prioritate la livrare.”
UPDATE: I-am intrebat pe cei de la eMAG despre livrarea comenzilor si raspunsul este urmatorul. Partea buna este ca se va onora ordinea precomenzilor, nu modalitatea de plata.
“Clientii vor fi notificati prin e-mail si sms in momentul in care vom incepe livrarile. De asemenea vom onora ca intotdeauna comenzile in ordinea plasarii.”