Apple va investi sume uriase in productia de filme, seriale TV si emisiuni online, analistii fiind de parere ca pana in 2022 compania americana va aloca 4.2 miliarde de dolari anual pentru asta. Apple va produce tot acest continut pentru distributie prin Apple Music, compania americana avand planuri foarte ambitioase de a deveni un competitor serios pentru Netflix, Hulu, sau Amazon.
Apple va investi 4.2 miliarde de dolari anuala bia incepand cu anul 2022, insa pana atunci va investi peste 1 miliard de dolari anual pentru a crea asemenea continut pentru abonatii Apple Music. Totusi, in ciuda investitiilor mari, ceea ce va plati Apple va pali in comparatie cu investitiile Netflix si Amazon, ele urmand a plati intre 6.8 miliarde si 8.3 miliarde de dolari anual pentrua produce continut original.
Apple va investi sume uriase in productia de filme si seriale TV
Apple va investi 1 miliard de dolari in 2017 pentru a crea continut original pentru Apple Music, de 8 ori mai putin decat Netflix, insa suma va creste usor in 2018, dar nu suficient de mult. Amazon cheltuie 4.5 miliarde de dolari in 2017 in acelasi scop, de peste 4 ori mai mult decat compania Apple, insa cei din Cupertino sunt abia la inceput cu serviciul de video la cerere din Apple Music.
“Apple should be able to quickly expand their sub base given they have a running start with just over 30 million Apple Music subs that will have access to the video offering for the same $10 per month.”
Apple va regandi inclusiv imaginea Apple Music in urmatorii 2 – 3 ani pentru a da de inteles ca serviciul nu are disponibila doar muzica, ci si filme, sau seriale TV, pentru clienti. Problema este ca Apple trebuie sa isi si creasca baza de utilizatori a serviciului pentru a putea sustine investitiile in continut original, asa ca ramane de vazut daca lucrurile vor evolua asa cum prezic analistii in acest moment.