Facebook pregateste o noua functie speciala pentru aplicatia care este disponibila pentru iPhone si Android in momentul de fata, ea urmand a le oferi utilizatorilor ceva ce pana acum compania americana s-a cam ferit sa ofere. Mai exact, compania Facebook testeaza in acest moment o sectiune speciala in aplicatia sa pentru a afisa informatii locale din zona in care se afla utilizatorii care folosesc aplicatia pe telefoanele proprii.
Facebook a denumit aceasta sectiune Today in…, iar in ea afiseaza postari privind evenimente din locatia in care ne aflam, anunturi importante din respectiva zona, dar si stirile cele mai importante din respectiva regiune. Compania Facebook vrea sa le ofere utilizatorilor sai posibilitatea de a descoperi informatii importante cu privire la tot ceea ce se intampla in jurul lor, iar asta fara a parasi aplicatia si a citi publicatii locale.
Facebook urmeaza calea traditionala si a pornit un test la scara mica pentru a vedea daca exista interes din partea utilizatorilor pentru o asemenea sectiune, deocamdata doar unele regiuni din SUA avand-o disponibila in aplicatie. Utilizatorii din respectivele zone vor vedea in aplicatia Facebook noua sectiune Today in…, iar acolo vor putea descoperi toate informatiile relevante cu privire la evenimentele din zona lor de interes.
Facebook si noua functie speciala a aplicatiei
Facebook a ascuns deocamdata aceasta noua sectiune in meniul de optiuni unde sunt disponibile si alte sectiuni mai putin importante, deci nu o veti putea accesa direct din News Feed, cel putin nu deocamdata. Este normal ca Facebook sa ascunda pentru inceput sectiunile noi de acest gen, urmand a le promova mai apoi direct in News Feed pentru a-i atentiona pe utilizatori in legatura cu lansarea oficiala a acestora.
“In an effort to up its signal to noise ratio, Facebook may go local. The company is testing a new area of its app called “Today In,” a mix of city-specific events, announcements and local news. Users in test markets will be able to access the feature through the bottom-right menu button (the three horizontal lines) in the core Facebook app.”
Facebook va afisa in aceasta sectiune o combinatie de postari alese de catre angajatii sai, plus altele alese in mod automat deinteligenta artificiala folosita si pentru News Feed de catre compania americana. Facebook nu este la prima tentativa de a promova continut local in aplicatia sa, compania americana creand si anul trecut o sectiune numita Explore Feed, insa se pare ca ea nu a avut chiar atat de mult succes.
Facebook cauta in mod constant noi metode de a metode prin care sa-i convinga pe utilizatorii sai sa publice mai mult continut in cadrul retelei de socializare, dar nu intotdeauna gaseste metoda potrivita. Aceasta sectiune nu este disponibila deocamdata si in Romania, dar cu siguranta o vom avea disponibila in momentul in care ea va fi lansata in mod oficial.