Facebook a anuntat noi schimbari pentru News Feed noaptea trecuta, presedintele Mark Zuckerberg anuntand modificarile pentru algoritm, aducand noi batai de cap pentru cei care credeau ca lucrurile se vor linisti. Facebook a anuntat la inceputul acestui an ca va schimba modul in care sunt anuntate noutatile in News Feed si paginile vor fi deprioritizate, iar acum aflam ca stirile locale vor fi prioritizate in locul celor de interes national.
Facebook spune ca persoanele au sanse mai mari de a vedea stiri de la publicatiile locale din zona lor in locul celor nationale, ideea companiei fiind de a le aduce oamenilor in atentie informatii importante din preajma lor. Acest lucru este foarte usor de pus in practica in tari precum SUA, acolo unde publicatiile locale sunt mai usor de identificat, iar Facebook a anuntat ca deocamdata schimbarile se aplica doar pentru aceasta tara, momentan.
Facebook crede ca oamenii vor interactiona mai mult si mai des cu stirile de interes local in locul celor de interes international, ei dorind sa vada mai des informatii locale decat cele internationale. Realitatea este ca, in general, oamenii sunt interesati sa afle mai multe despre ceea ce se intampla in localitatea lor, sau tara lor, decat ceea ce se intampla in alte tari, iar cei de la Facebook incearca sa profite de aceasta dorinta a utilizatorilor.
Facebook Schimba News Feed pentru a promova continut local
Facebook spera deasemenea ca prin promovarea de stiri locale, oamenii vor vedea mai putine stiri false, insa asta nu garanteaza faptul ca ele nu se vor raspandi si prin media din diverse locatii. Am vazut asta chiar zilele trecute in Romania cu o stire falsa, dar celor de la Facebook le va pasa prea putin de asta, pentru ca ei fac schimbari doar pentru a face mai multi bani, nu pentru a oferi ceva bun pentru utilizatori, aceasta fiind situatia tot timpul.
Our next update on our 2018 focus to make sure Facebook isn't just fun but also good for your well-being and for…
Publicată de Mark Zuckerberg pe Luni, 29 ianuarie 2018
Facebook nu stie ce schimbari sa mai faca pentru a-i convinge pe oameni sa-i mai foloseasca reteaua de socializare, compania americana realizand faptul ca interesul vis-a-vis de ea a inceput sa scada. Facebook incepe sa fie ignorata si de catre tineri din cauza lipsei de functii care sa fie intr-adevar atractive, asa ca in perioada urmatoare vom vedea din ce in ce mai multe schimbari de acest gen, fie ca vor fi utile pentru noi, sau nu.
Facebook ramane cea mai mare retea de socializare de pe planeta, cu peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar, iar aceasta cifra este in continua crestere, in ciuda schimbarilor facute in ultimii ani.