Phil Schiller, seful diviziei de marketing din cadrul Apple, a vorbit ieri intr-un interviu despre intentia companiei americane de a crea o noua experienta de a asculta muzica folosind HomePod. Acesta afirma ca principalul motiv din spatele ideii de a crea HomePod a fost de a oferi o experienta noua de a asculta muzica, diferita fata de cea oferita de catre produsele competitoare.
Apple crede ca HomePod ofera o calitate audio incredibila pentru utilizatori si ca este un produs cu care este distractiv sa interactioneze, acestea fiind principalele motive etnru a o cumpara. Totusi, pentru a oferi intreaga experienta noua a HomePod, compania Apple a fost nevoita sa imbunatateasca inclusiv asistentul personal Siri, dar si Apple Music, toate lucrand in tandem.
Mai mult decat atat, Apple vrea sa imbunatateasca inclusiv experienta de a asculta muzica pe alte produse proprii, iar aici aducem in discutie Mac-urile, sau chiar sistemul CarPlay pentru masini. Apple si-a pus inginerii la treaba pentru a dezvolta toate aceste schimbari, iar primii oameni care au testat HomePod au laudat din plin calitatea audio a boxei inteligente.
“We don’t think it’s just about HomePod though, or any one product, it’s about creating an experience that moves with you throughout the day — so the experience you have at home, is replicated in the car with CarPlay, at work with iPad and Mac, and when you’re out for a run with Watch and iPhone. You can listen to the same music, control your home accessories or ask Siri to do something for you, wherever you are.”
HomePod este un produs care are menirea de a promova Apple Music si de a-i ajuta pe oamenii care nu vor sisteme audio complexe, dar vor sa aiba parte de o experienta audio buna si usor de controlat folosind comenzi vocale.