HomePod a inceput sa fie livrata catre clientii care au considerat ca 385 de dolari este un pret corect pentru o boxa inteligenta, foarte multi fiind extrem de multumiti de calitatea sunetelor oferite de catre ea. Din pacate, nu acelasi lucru poate fi spus si despre asistentul personal Siri, un test facut in comparatie cu Google Assistant, din Google Home, Microsoft Cortana, din Harman Kardon Invoke, si Amazon Alexa din Amazon Echo, aratand o alta realitate.
HomePod ofera o calitate exceptionala pentru a asculta muzica, insa asistentul personal Siri este de departe cea mai mare dezamagire posibila pentru clientii care vor cumpara boxa inteligenta a Apple. In urma a 782 de intrebari adresate asistentului personal Siri, cei care au facut testul au ajuns la concluzia ca doar jumatate dintre intrebari si-au primit un raspuns, mai exact, 52.3% dintre ele, cu mult sub ceea ce ofera concurenta companiei Apple.
HomePod: Siri e cu mult inferior Google Assistant, Cortana si Alexa
Google Assistant a raspuns corect la 81% dintre intrebari, Amazon Alexa la 64% dintre ele si Microsoft Cortana la 57% dintre ele, deci Siri este cu foarte mult in urma asistentilor personali competitori. Siri are totusi si puncte forte, mai exact ofera raspunsuri aproape la fel de bune precum Google Home pentru intrebarile care au drept scop descoperirea de localuri din preajma noastra, dar si in ceea ce priveste intrebarile care au legatura cu comertul.
Desi Siri este inferior competitorilor in ceea ce priveste oferirea de raspunsuri pentru intrebari, in ceea ce priveste intelegerea lor el nu are rival, HomePod avand microfoane mult mai bune decat cele ale boxelor concurente. Practic, HomePod este in momentul de fata un compromis pe care utilizatorii trebuie sa il faca, insa asta se intampla cam cu orice fel de produse lansate intr-o prima versiune pe piata, deci nu ar trebui sa existe multa lume mirata.
“Some domains like navigation, calendar, email, and calling are simply not supported. These questions were met with, “I can’t ___ on HomePod.” Also, in any case that iPhone-based Siri would bring up Google search results, HomePod would reply, “I can’t get the answer to that on HomePod,” which forces you to use your phone or give up on the question altogether. Removing navigation, calling, email, and calendar-related queries from our question set yields a 67% correct response, a jump from overall of 52.3% correct.”