De ieri unele publicatii au inceput sa sugereze faptul ca Apple pregateste o schimbare completa pentru logo-ul pe care il foloseste acum in cam toate mediile in care este prezenta. Totul a pornit de la faptul ca Apple a inregistrat logo-ul sau ca marca pentru utilizare pentru o presupusa linie vestimentara care ar urma sa fie vanduta in magazinele sale.
In realitate, compania Apple vinde haine cu celebrul sau “logo curcubeu” in unele dintre magazinele din intreaga lume, iar inregistrarea este de fapt o reinnoire a brevetului de marca pentru logo. Brevetele acordate de catre autoritatile americane expira la fiecare 10 ani, asa ca Apple trebuie sa ceara reinnoirea lor pentru a nu pierde dreptul de a le folosi.
Celebrul “logo curcubeu” al companiei Apple a aparut cu multe decenii in urma, cand Apple incepea sa vanda cantitati mari de produse in SUA, insa nu a avut o viata lunga. Logo-ul Apple a trecut prin multiple transformari de-a lungul timpului, insa in 2018 nu vom vedea ceva de genul acesta, Apple neavand intentia de a face vreo schimbare vizuala majora.
“Trademarks filed with the U.S. Patent and Trademark Office (USPTO) only lasts 10 years and must be renewed before [they expire]. For historical sake, Apple continues to renew their original logo faithfully.”
Ar fi fost interesant sa vedem o schimbare de logo facuta de catre compania Apple anul acesta, insa realitatea este ca planurile sale se concentreaza pe lansari de produse, nu de logo-uri.