Samsung Galaxy S9: Samsung a Stabilit Obiectivul de Vanzari

Samsung Galaxy S9 are stabilit obiectivul de vanzari de catre compania Samsung, coreenii dorind sa intreaca seria ainterioara, insa cifra este surprinzatoare.

Samsung Galaxy S9 Obiectiv Vanzari

Samsung Galaxy S9 are parte de o lansare cu vanzari mai mici decat seria Samsung Galaxy S8, conform unor parteneri ai companiei coreene, insa in ciuda acestui lucru, se pare ca s-a stabilit deja un obiectiv de vanzari. Samsung intentioneaza sa vanda 43 de milioane de unitati ale Samsung Galaxy S9 in anul 2018, cu doar 2 milioane de unitati mai multe decat serio anterioara, coreenii luand in calcul “dificultatile de productie” ale telefonului.

Samsung Galaxy S9 este prezentat de catre partenerii coreenilor ca avand vanzari cu 30% mai mici decat cele ale Samsung Galaxy S8, deci a stabili un obiectiv de vanzari mai mare decat cel inregistrat pentru serioa anterioara e ceva indraznet. Desigur ca Samsung poate spune orice acum, iar Samsung Galaxy S9 sa aiba o evolutie diferita pe piata, insa chiar si asa, cifra totala de vanzari pentru aceasta serie este mica in comparatie cu ce vinde Apple.

Samsung Galaxy S9: Samsung a stabilit obiectivul de vanzari

Samsung Galaxy S9 ar urma sa inregistreze vanzari de 43 de milioane de unitati in 8 luni si jumatate de disponibilitate, in timp ce iPhone X s-ar fi vandut in 25 de milioane de unitati in doar o luna si jumatate. Pana in toamna, iPhone X ar putea atinge vanzari de 60 – 70 de milioane de unitati, cu mult mai multe decat Samsung Galaxy S9, desi pretul sau de vanzare este mult mai mare decat cel perceput de catre coreeni pentru telefonul lor.








“Samsung aims to ship 43 million units of the S9 and S9 Plus although it can revise the sales goal depending on market conditions. The yield rate of the new flagship phones were taken into consideration. Samsung has requested its local suppliers to set the production schedule of smartphone parts based on its target.”

Samsung Galaxy S9 este un smartphone bun, insa problema sa este ca diferentele fata de Samsung Galaxy S8 sunt foarte mici, asa ca lumea prefera sa ramana la seria anterioara, sau sa continue sa cumpere modele din ea. Samsung a incercat sa adopte o strategie similara cu cele ale companiei Apple, care lanseaza telefoane din seria S, insa Samsung Galaxy S9 nu este un iPhone, asa ca pare sa aiba si probleme cu vanzarile.