Faima companiei Apple, sau cat de cunoscuta ramane in randul lumii din lumea intreaga, este intr-o scadere abrupta dupa ce americanii n-au mai lansat produse revolutionare in ultimii ani. Conform unui studiu realizat de catre o companie americana anul acesta, Apple a pierdut nu mai putin de 24 de pozitii in topul celor mai faimoase companii de pe planeta.
Daca in 2017 cei de la Apple s-au plasat pe pozitia a 5-a, in 2018 compania este regasita pe pozitia 29, o scadere foarte mare, care ar trebui sa-i puna pe americani pe ganduti. Cei de la Google trec printr-o situatie similara, cazand 20 de locuri in top, tot din cauza faptului ca n-au mai lansat produse revolutionare in ultimii ani, asa ca nu doar Apple sufera.
Apple a devenit faimoasa la nivel global multumita telefoanelor iPhone pe care le-a lansat, dar si functiilor revolutionare care au fost implementate in acestea de-a lungul anilor. Totusi, aceasta scadere este o dovada a faptului ca divizia de PR a celor de la Apple nu-si prea face treaba si nu promoveaza brand-ul companiei suficient de mult in lumea intreaga.
“He told Reuters in an interview that the likely reason Apple and Google fell was that they have not introduced as many attention-grabbing products as they did in past years, such as when Google rolled out free offerings like its Google Docs word processor or Google Maps and Apple’s then-CEO Steve Jobs introduced the iPod, iPhone and iPad.”
Studiul a fost realizat pe 25.000 de persoane si are la baza faima unei companii multumita produselor pe care le-a lansat si care au ramas in mintea consumatorilor. Cei de la Apple lanseaza anual produse noi, insa stim cu totii ca in ultimul deceniu nu a aparut nimic la fel de revolutionar ca iPhone, pe piata telefoanelor, nici macar de la alti producatori.
This post was last modified on mart. 13, 2018, 9:31 PM 21:31