X

iPhone: Evolutie Negativa pentru Incasarile Apple in Urmatorii Ani

iPhone a fost ani de-a randul principalul motor de crestere pentru veniturile companiei Apple, insa incepand cu anul 2018 lucrurile se vor schimba radical pentru cei din Cupertino. Analistii americani sustin ca nu iPhone va genera cea mai mare crestere a veniturilor Apple pana in 2022, ci diviziile de servicii si alte produse vandute de companie.

Pana in 2022, divizia de servicii urmeaza sa insumeze peste 50% din cresterea in incasarile companiei Apple, in timp ce “celelalte produse” vor insuma 30% din crestere. iPhone urmeaza sa scada la doar 22% din cresterea veniturilor, asta in timp ce in perioada 2012 – 2017 telefoanele au reprezentat 86% din totalul cresterii pentru incasarile celor de la Apple.

“Although “over the last five years, the vast majority (86%) of Apple’s 8% annual revenue growth was driven by iPhone sales, it is through monetization of Apple’s Services business that we see the company still generating mid single digit revenue growth. Huberty estimated that roughly 60% of revenue growth is now attributable to services.”

In divizia de servicii ale companiei Apple avem incasarile generate de catre iTunes Store, AppStore, Apple Music, iCloud, Apple Pay si AppleCare, miliarde de dolari fiind generate anual de aceste servicii. In cazul categoriei privind “alte produse”, le regasim pe cele preucm Apple Watch, AirPods, Apple TV, Apple Pencil si alte tipuri de astfel de produse vandute de catre americani.

Apple are foarte mare succes cu Apple Watch si AirPods in ultimul an, cele doua produse inregistrand cerere surprinzator de mare, iar acesta este un lucru foarte bun pentru americani. Totusi, estimarea scaderii cresterii generate de incasarile iPhone are la baza o plafonare a loialitatii utilizatorilor si o crestere substantiala a preturilor de vanzare pentru telefoane.

This post was last modified on mart. 23, 2018, 8:12 AM 08:12

Disqus Comments Loading...