Facebook a inceput sa devina o retea de socializare pe care cam toata lumea o ignora in momentul de fata, iar asta din cauza faptului ca scandalul Cambridge Analytica a cam deschis ochii unui numar mare de oameni. Acum un studiu ne arata ca increderea oamenilor in Facebook a scazut abrupt in urma acestui scandal, iar asta dupa ce zilele trecute compania a publicat o scrisoare, in ziare de mare circulatie, in care isi cere scuze de la utilizatori.
Facebook este atacata cu procese si investigatii din partea autoritatilor, iar increderea oamenilor dispare rapid, studii facute in SUA si Germania aratand ca oamenii nu cred ca Facebook le protejeaza intimitatea. Mai putin de jumatate dintre americani sunt de parere ca Facebook respecta legea si le protejeaza intimitatea, iar asta in timp ce in cazul germanilor nivelul de neincredere in reteaua de socializare a ajuns la 60% in urma scandalului Cambridge Analytica.
Facebook – oamenii si-au pierdut increderea in reteaua de Socializare
Facebook a lasat atat de multe companii sa isi bata joc de datele utilizatorilor, incat e foarte usor de inteles de ce extrem de multe persoane si-au pierdut increderea in compania americana in acest moment. Problema este ca deocamdata stim doar despre Cambridge Analytica, insa e foarte probabil ca si multe alte companii sa fi avut acelasi acces la date, fara a mai lua in calcul si agentiile de securitate care au orice informatie.
“Fewer than half of Americans trust Facebook to obey U.S. privacy laws, according to a Reuters/Ipsos poll released on Sunday, while a survey published by Bild am Sonntag, Germany’s largest-selling Sunday paper, found 60 percent of Germans fear that Facebook and other social networks are having a negative impact on democracy. The Reuters/Ipsos online poll found that 41 percent of Americans trust Facebook to obey laws that protect their personal information.”
Facebook a spus ca daca nu este capabila sa protejeze intimitatea utilizatorilor, nu merita sa aiba datele lor, iar asta urmeaza sa se intample, pe masura ce tot mai multa lume va renunta la reteaua de socializare. Companii mari precum Tesla si-au inchis paginile Facebook, si si-au retras reclamele, iar singurul mod de a motiva compania sa aiba mai mare grija de ceea ce face cu datele este retragerea reclamelor pentru a o obliga sa fie mai resposnabila.
This post was last modified on mart. 26, 2018, 5:25 PM 17:25