Facebook are probleme foarte mari de vreo luna si ceva, deoarece in cautarea unei surse de finantare a existentei sale, le-a permis unor companii sa acceseze datele utilizatorilor in scopuri nu chiar atat de legale. Fie ca a fost vorba despre folosirea datelor oamenilor pentru a le afisa reclame in cadrul Facebook, fie ca a fost vorba despre folosirea lor de catre altii pentru alte scopuri, este clar ca Facebook s-a gandit mai mult la bani decat la altceva.
Facebook stie, desigur, cat de mult a gresit, iar presedintele Mark Zuckerberg, a dat ieri de inteles ca o versiune platita a retelei de socializare va fi disponibila la un moment dat, pentru cei interesati. Foarte multa lume a cerut o versiune platita a Facebook care sa nu mai afiseze reclame si sa nu mai permita folosire adatelor in diverse scopuri, iar compania pare sa ia act de ceea ce doresc oamenii si sa gandeasca un asemenea serviciu pentru viitor.
Facebook – o versiune platita ar putea fi lansata
Facebook are ca principal obiectiv oferirea de servicii gratuite pentru utilizatori, insa in ideea de a oferi mai multa securitate si a scapa lumea de reclame inutile, compania ia in calcul si o versiune platita. Intrebat de catre un senator american daca Facebook va ramane disponibila gratuit, presedinele Mark Zuckerberg a afirmand ca va exista totdeauna o versiune gratuita a retelei de socializare pentru utilizatorii din lumea intreaga.
“You said back then that Facebook would always be free. Is that still your objective? Senator, yes. There will always be a version of Facebook that is free. It is our mission to try to help connect everyone around the world and bring the world closer together. In order to do that, we believe we need to deliver a service that everyone can afford.”
Facebook ar putea lansa o versiune platita unde datele nu sunt colectate si folosite in diverse scopuri, unde nu vedem reclame, unde lumea ar fi mai buna si soarele ar straluci mai mult pe cer. Desigur ca nimeni nu stie cand ar putea lansa Facebook o versiune platita, daca toate aceste presupuse noutati ar putea fi oferite si orice fel de alte schimbari pe care compania americana s-ar putea gandi sa le ofere pentru utilizatorii globali.