Facebook este serios afectata in urma scandalului Cambridge Analytica, iar dezvaluirile zilnice privind tipurile de date accesate de catre compania terta intensifica nemultumirile oamenilor. Facebook a pierdut increderea unui numar foarte mare dintre utilizatorii sai, compania americana ajungand in topul companiilor carora oamenii nu le-ar oferi datele imortante.
Intr-un studiu recent realizat in SUA, compania Facebook este cotata cu o incredere ce este de aproape 30 de ori mai mica decat cea pe care o primeste Apple de la clienti. In comparatie cu Google increderea este de 10 ori mai mica, pana si UBER bucurandu-se de mai multa incredere din partea oamenilor decat compania Facebook, cel putin in momentul de fata.
Chiar daca UBER este una dintre companiile care a monitorizat clientii chiar si cand aplicatia lor era inchisa, iar Google stie totul despre oricine, tot Facebook este cea care pierde increderea oamenilor. Facebook este intr-o situatie atat de rea in momentul de fata, incat e greu de spus cand va mai reusi compania sa atraga incredere din partea utilizatorilor.
Ca sa fiu complet sincer, avand in vedere tipurile de date pe care Facebook le-a tot partajat cu diverse companii, poate ca e normal ca oamenii sa nu mai aiba incredere in companie.