HomePod a fost lansata lunile trecute de catre compania Apple, insa vanzarile din primele saptamani nu s-au dovedit a fi incurajatoare pentru cei din Cupertino, din pacate. Conform unor informatii aparute astazi, compania Apple a decis sa reduca productia de boxe HomePod la unii parteneri si sa isi ajusteze in scadere estimarile de vanzari pentru 2018.
HomePod a reusit in primele doua luni de disponibilitate pe piata sa cucereasca 10% din piata boxelor inteligente, avand o cota de 7 ori mai mica decat cea a Amazon Echo. HomePod nu ar fi reusit sa atinga o cota de piata similara cu cea a Google Home, inca, fanii companiei Apple nefiind foarte interesati sa cumpere boxa inteligenta deocamdata.
HomePod a avut un start bun dupa lansare, cu vanzari sustinute, insa se pare ca lucrurile s-au schimbat rapid, si in rau, vanzarile boxei inteligente scazand simtitor in ultima luna. HomePod insuma in ianuarie o treime dintre vanzarile de boxe inteligente, insa in momentul de fata procentul sau din vanzarile totale este cu mult, mult mai mic decat atat.
“By late March, Apple had lowered sales forecasts and cut some orders with Inventec Corp., one of the manufacturers that builds the HomePod for Apple. During the HomePod’s first 10 weeks of sales, it eked out 10 percent of the smart speaker market, compared with 73 percent for Amazon’s Echo devices and 14 percent for the Google Home, according to Slice Intelligence.”
Apple ar vinde doar cate 10 boxe HomePod pe zi in momentul de fata, deci a adunat stocuri substantiale de boxe inteligente cu care nu are ce face, pentru ca nimeni nu le vrea. Acestea fiind spuse, desi HomePod a pornit ca un produs interesant din partea companiei Apple, in final se pare ca nu a avut chiar atat de mult succes precum sperau americanii.
This post was last modified on apr. 12, 2018, 7:15 AM 07:15