Apple profita de o clauza din termenii si conditiile sale pentru oferirea de reparatii pentru telefoanele iPhone si ii obliga pe clientii din intreaga lume sa plateasca reparatii suplimentare inainte de a putea inlocui bateria unui iPhone. Vorbim despre o clauza din regulamentul Apple care spune ca daca un telefon are un defect precum un ecran crapat, sau oricare altul important, atunci acela trebuie reparat cu prioritate inainte de a inlocui bateria.
Pentru ca tot mai multi oameni vor sa-si inlocuiasca bateriile iPhone din cauza performantelor reduse de catre iOS, compania Apple impune aceasta clauza pentru a stoarce mai multi bani de la cei care vor inlocuirea bateriilor. Unor clienti li s-a refuzat inlocuirea bateriilor iPhone din cauza unor aparente defecte interne, insa pentru altii, chiar si simple carcase usor indoite, care nu afecteaza functionalitatea telefonului, erau motive pentru a refuza inlocuirea bateriei fara a repara acel defect.
Apple REFUZA sa Inlocuiasca Bateriile unor Telefoane iPhone
Desi pentru defectele externe era logic sa se vorbeasca despre vreo posibila reparatie, fara a conditiona totusi inlocuirea bateriei de efectuarea sa, in alte cazuri Apple reclama defecte interne nedescoperite de client, care necesitau reparatii de sute de euro. Desi cei de la Apple reclamau regulile interne pentru repararea produselor drept motiv pentru refuzul de a inlocui bateria fara a repara defectele, acestea nu erau mentionate in documentele de garantie emise catre clienti
“Josh Landsburgh sent his phone off to have the battery replaced in February. Two days later, he received an email from Apple pointing out a small dent to the edge of the phone, and quoting a cost of over £200 before it would make good on its battery promise. David Bowler also contacted Watchdog. His phone was in perfect condition, but needed the battery replacing. This time, with no apparent damage outside, Apple told David there was damage inside the phone. The firm said the front microphone and speaker were faulty, quoting over £250 to resolve the issue.”
Cel putin o organizatie pentru protectia consumatorilor din Marea Britanie a inceput sa adune plangeri de la clienti, si e foarte posibil ca Apple sa fie reclamata la autoritati din cauza acestor clauze abuzive, mai ales daca ele nu sunt mentionate in documentele de garantie. Totusi, in contextul in care Apple a fost aspru criticata pentru reducerea performantelor iPhone, impunerea unei obligatii de a repara alte defecte cand clientii vor doar sa-si recupereze performantele, este o noua dovada de gandire ingusta si lacoma, potrivnica oricarui client.
This post was last modified on mai 2, 2018, 5:01 PM 17:01