iPad a avut un T1 2018 destul de bun in comparatie cu T1 2017, vanzarile crescand usor, cu doar 0.2 milioane de unitati, conform companiei Apple, procentual cresterea fiind de 2.1%. Multumita acestei cresteri, compania Apple a ramas in topul vanzatorilor de tablete in T1 2018, conform celor de la IDC, la o distanta confortabila fata de cei de la Samsung.
iPad ramane lidera pe piata tabletelor, cu 28.8% din totalul vanzarilor, fata de 16.7% cat a inregistrat compania Samsung, 10% cat a inregistrat Huawei, 6.6% cat a inregistrat Lenovo si 3.5% in cazul Amazon. Practic, Apple a inregistrat vanzari mai mari decat Samsung si Huawei la un loc, americanii reusind sa vanda aproape la fel de mult ca producatorii din afara top 5 la un loc.
iPad: Apple Duce o Lupta Dura pe piata Tabletelor
iPad a avut un T1 2018 bun, insa cei de la Huawei au inregistrat cea mai mare crestere procentuala in vanzari, de 13%, iar asta in contextul in care vanzarile celor de la Amazon s-au injumatatit. Intreaga piata a tabletelor a inregistrat o scadere de 11.7% in vanzarif ata de T1 2017, deci iPad intra in categoria tabletelor de succes, impreuna cu cele ale Huawei si Lenovo.
iPad genereaza in continuare vanzari surprinzator de bune pentru cei de la Apple, desi consumatorii par sa nu mai fie de mult interesati de produse de acest gen, cei din Cupertino parand totusi sa aiba reteta succesului. Apple a lansat in martie un nou model al iPad dedicat mediului educational, insa alte modele din categoria Pro ar trebui sa fie lansate deasemenea in cursul acestui an.