Facebook a anuntat in cursul noptii trecute o decizie care va supara foarte multa lume, dar care era inevitabila in constanta dorinta a companiei de a genera mai multi bani pentru utilizatorii din lumea intreaga. Mai exact, Facebook a anuntat ieri ca are nu mai putin de 150 de milioane de utilizatori activi pentru functia Stories, cam jumatate fata de Instagram si de 3 ori mai putini decat cei care folosesc functia status a aplicatiei WhatsApp.
Facebook a dezvaluit pentru prima oara in 14 luni cate persoane folosesc functia Stories din aplicatiile iPhone si Android, plus desktop, iar cu aceasta ocazie a anuntat si decizia de a incepe sa afiseze reclame pentru toata lumea. Facebook a inceput deja sa afiseze primele reclame pentru utilizatorii din SUA, Mexic si Brazilia in sectiunea Stories, iar ele vor fi extinse inclusiv in intreaga lume in urmatoarele luni, deci toata lumea va fi afectata de schimbare.
Facebook STRICA Aplicatia cu o Decizie PROASTA
Facebook a anuntat ca va afisa clipuri video de 5 – 15 secunde peste care utilizatorii vor putea trece deocamdata daca vor dori asta, insa probabil in viitor acest lucru va fi blocat de catre companie pentru a ne forta sa le vedem. Decizia celor de la Facebook nu este surprinzatoare, avand in vedere ca pana acum compania a incercat sa faca bani prin orice fel de metode, deci era clar ca reclamele urmau sa apara si in aceasta sectiune la un moment dat.
Facebook este cea mai mare retea de socializare de pe planeta, cu peste 2 miliarde de utilizatori in lumea intreag, insa vasta lor majoritate urasc reclamele pe care le vad in cadrul platformei companiei. Din pacate, se pare ca acestea vor fi extinse si la noi sectiuni in care nimeni nu se astepta sa le vada, asa ca ramane de vazut ce anume va mai decide compania americana sa faca pentru a supara pe toata lumea care-i foloseste platforma.