Samsung Galaxy S9 a ajuns iar in centrul atentiei dupa ce compania Samsung a lansat o noua reclama in care isi arata disperarea de a creste vanzarile si succesul unui produs care a generat vanzari foarte slabe in compartie cu generatia anterioara. Samsung Galaxy S9 a avut nevoie de doua luni pentru a genera 1 milion de unitati vandute in Coreea de Sud, de aproape 2 ori mai mult decat Samsung Galaxy S8, iar vanzarile globale nu le-au intrecut pe cele de anul trecut.
Samsung Galaxy S9 n-are parte de atentia si succesul pe care spera sa le vada Samsung, asa ca acum coreenii au recurs la ceea ce stiu ei mai bine, sa-si bata joc de clientii altor companii pentru a-si promova produsele. Exact asta a facut Samsung in reclama de mai jos, unde isi bate joc de utilizatorii iPhone 6 si iPhone X pentru a promova Samsung Galaxy S9 intr-un mod foarte stupid, dar tipic pentru o companie precum Samsung.
Samsung Galaxy S9 este un smartphone bun, nu poate nega nimeni asta, insa in loc sa prezinte functiile diferite si bune pe care el le are in comparatie cu iPhone X, Samsung repeta prostia de acum cativa ani si ataca fanii Apple. Samsung arata ca este incapabila sa se laude cu propriile “inovatii”, ci doar sa ironizeze clientii altei companii in speranta ca ei vor cumpara Samsung Galaxy S9, dar la mijloc e altceva, dorinta de a avea atentie globala pentru un produs de esec.
Samsung Galaxy S9: DISPERAREA impinge Samsung spre PENIBIL
Samsung Galaxy S9, in toata prostia celor care au facut reclama, este comparat cu un iPhone 6, un telefon vechi de 4 ani, fata de care desigur ca este mai bun, dar asta sugereaza faptul ca ar fi mai prost decat restul telefoanelor Apple. Bataia de joc pentru prostia Apple de a limita performantele iPhone-urilor vechi este pe deplin meritata, dar comparatia cu Samsung Galaxy S9 este stupida.
Samsung Galaxy S9 trebuia comparat cu iPhone X, Huawei P20 Pro, LG G7 ThinQ, si trebuia sa aiba prezentate functiile majore in raport cu telefoanele competitoare, nu trebuia sa fie comparat cu iPhone 6. Samsung putea ironiza problemele Apple intr-un alt mod in care sa nu afecteze imaginea de telefon premium a Samsung Galaxy S9 si sa il faca sa para un telefon de duzina, mai bun doar decat un iPhone vechi de 4 ani.
Samsung Galaxy S9 putea avea un alt viitor decat cel pe care-l duce Samsung in disperarea de a il mai aduce in atentia lumii intregi prin ironizarea singurei companii de pe urma careia poate genera publicitate gratuita. Avand in vedere modul in care merg lucrurile cu Samsung Galaxy S9, imi imagines ca zi Samsung Galaxy Note 9 urmeaza sa aiba parte de o promovare similara pentru ca Samsung nu prea poate mai mult.
This post was last modified on mai 18, 2018, 7:45 AM 07:45