Apple a primit o amenda din cauza unei probleme a iPhone care a generat anul trecut frustrare in randul unui numar foarte mare de utilizatori din lumea intreaga, desi a fost rezolvata intr-un final. Anul trecut foarte multe persoane au fost afectate de eroarea 53 care strica in totalitate telefoanele iPhone dupa ce butonul Home defect era inlocuit la un service tert.
Apple nu le-a spus clientilor ca urmeaza sa implementeze o schimbare in iOS care le va strica telefoanele iPhone, iar autoritatile din Australia au decis sa impuna o amenda de 9 milioane de dolari impotriva americanilor. Amenda este impusa de catre o instanta federala din Australia din cauza problemei care genera eroare 53 pe telefoanele iPhone in 2017.
Apple: AMENDA din cauza unei PROBLEME a iPhone
Apple a fost amendata cu suma de 9 milioane de dolari deoarece nu le permite clientilor sa-si repare telefoanele la service-uri terte, iar acestea se stricau in momentul in care erau facute reparatiile respective. Mai mult decat atat, daca era inlocuit ecranul si se strica intregul telefon, Apple nu rezolva problema, iar acum va trebui sa suporte si un proces initialt de catre autoritatile din Australia.
“[The customers said] they were being refused a remedy of any kind by Apple on the basis that their device had had unauthorised repairs, and those repairs could be as minor as just having a cracked screen replaced on an iPhone or iPad, which all of us need to do from time to time. So these consumers were being told, ‘because you’ve had this third party repair, you are not entitled to any remedy’.”
Apple a negociat aceasta amenda cu autoritatile din Australia, si s-a obligat in fata instantei sai nu mai implementeze masuri similare care sa blocheze in viitor produsele clientilor sai. Desigur ca nimeni nu stie daca Apple se va tine de cuvant, sau nu, insa din moment ce a a ajuns la o intelegere pentru a plati amenda, e clar ca si-a recunoscut vina.