Samsung GALAXY S9 a devenit o mare problema pentru compania Samsung, iar asta deoarece analistii spun din nou ca vanzarile slabe ale telefonului vor duce la o scadere a vanzarilor totale ale companiei pentru T2 2018. Samsung GALAXY S9 are vanzari mai mici decat Samsung Galaxy S8, conform analistilor, iar asta in ciuda faptului ca in luna aprilie acestea ar fi crescut suficient de mult pentru a le intrece inclusiv pe cele ale iPhone X si iPhone 8, separat.
Samsung GALAXY S9 nu este totusi la fel de cautat precum seria anterioara de telefoane ale companiei Samsung, iar asta va genera o noua scadere a vanzarilor de telefoane pentru coreeni, dupa ce ele au scazut si in T1 2018. Samsung a inregistrat o scadere de 2% a vanzarilor de telfeoane in T1 2018 fata de T1 2017, iar acum in T2 2018 urmeaza sa inregistreze o a doua scadere a vanzarilor de telefoane din cauza performantelor slabe ale Samsung GALAXY S9.
Samsung GALAXY S9 a Devenit o PROBLEMA MARE pentru Samsung
Samsung GALAXY S9 afecteaza inclusiv profitul coreenilor, iar asta desi el urmeaza sa creasca usor, va fi cea mai mica crestere din ultimele trimestre fiscale, aproape de o stagnare fata de trimestrele anterioare. Practic, Samsung GALAXY S9 pare sa fi un capat de linie pentru cresterea in profit a companiei Samsung, iar asta deoarece vanzarile de telefoane ale coreenilor au scazut deja in T1 2018, si vor continua aceasta evolutie negativa inclusiv in T2 2018.
“Analysts expect Samsung’s smartphone sales to drop in the April-June quarter, following a more than 2 percent drop in the previous quarter as consumers flock to cheaper models from Chinese rivals such as Xiaomi. Samsung’s latest Galaxy S9 flagship phone, launched in mid-March, boasts lots of software but little in the way of technological wizardry. It is on track to sell less in its launch year than its predecessor Galaxy S8 series sold in 2017 after its debut.”
Samsung GALAXY S9 a fost gandit ca un telefon care sa genereze vanzari mari si sa aduca noi clienti catre compania Samsung, insa in realitate a reusit doar sa arate ca mediocritatea invatata de la Apple nu functioneaza si la coreeni. Samsung GALAXY S9 este o “ciorba reincalzita”, cam asa cum a facut Apple in cateva randuri cu unele modele ale iPhone, insa daca americanii au reusit sa convinga clientii sa-i cumpere produsele, iata ca Samsung nu are acelasi succes.
This post was last modified on iul. 5, 2018, 5:39 PM 17:39