Google a anuntat in primavara acestui an o noua tehnologie cunoscuta de multa lume cu denumirea Google Duplex, ea fiind demonstrata in timp ce facea rezervari pentru restaurante, centre de sanatate, etc. Compania Google a inceput sa ofere posibilitatea de a testa in mod public inteligenta artificiala care controleaza intregul sistem, asa ca unele afaceri din SUA vor primi apeluri de la sistemul companiei americane fara a sti cine le apeleaza in realitate.
Google are totusi parte doar de un start in ceea ce priveste aceasta tehnologie, deoarece ea ar putea ajunge in mult mai multe medii in viitor, presa americana sustinand ca ea ar putea fi folosita si in call centere. Mai exact, conform acesteia, Google ar putea oferi Duplex pentru companiile care au call centere, iar cu ajutorul sau ar putea fi preluate si rezolvate probleme simple si repetitive cu care se confrunta operatorii acestor centre in munca pe care o desfasoara zilnic.
Google: Tehnologia ce a SPERIAT Lumea va Ajunge Peste TOT
Google sustine ca inteligenta artificiala care va incepe sa apeleze diverse afaceri din SUA isi va dezvalui identitatea pentru cei care primesc respectivele apeluri, astfel incat persoanele sa stie ca vorbesc, in realitate, cu un robot. Trecerea de la asa ceva la implementarea tehnologiei Google in call centere poate fi extrem de usoara, mai ales ca majoritatea acestor afaceri sunt deja intr-o buna masura robotizate, cel putin pana ajungi sa vorbesti cu o persoana.
“At a developer conference in May, Google CEO Sundar Pichai demonstrated how a cutting-edge, computer-generated voice assistant called Duplex could call up a restaurant or hair salon and make an appointment without the person on the other end ever realizing they were talking with a robot. Some big companies are in the very early stages of testing Google’s technology for use in other applications, such as call centers, where it might be able to replace some of the work currently done by humans.”
Google ar putea oferi aceasta tehnologie pentru a automatiza si mai mult oferirea de ajutor pentru oamenii care apeleaza call centerele companiilor cu diverse probleme, dar nimeni nu stie cat ar putea dura pana cand se va intampla asta. Cei de la Google vor ca tehnologia lor sa fie folosita in scopurile cele mai bune care pot ajuta oamenii, iar cei care sunt speriati de ceea ce se poate intampla daca inteligenta artificiala incepe sa faca apeluri de una singura, ar trebui sa stea linistiti.