Apple Music a reusit, dupa ani de chin si de oferte pentru clientii din lumea intreaga, sa intreaca Spotify la ceva, mai exact la numarul de abonati ai serviciului disponibil in SUA. Conform unui partner al Apple si Spotify, Apple Music a reusit sa intreaca in premiera compania suedeza in ceea ce priveste numarul de abonati in SUA, cea mai mare piata pentru streaming audio.
Apple Music si Spotify au peste 20 de milioane de abonati ai serviciilor de streaming audio in SUA, insa cei de la Apple ar avea usor mai multi abonati, asa cum au estimat analistii inca de prin februarie. Diferenta dintre cele doua servicii de streaming audio nu ar fi mare, insa faptul ca Apple Music a intrecut Spotify in SUA ar trebui sa le dea multora de inteles ca Apple face ceva bun.
Apple Music a INTRECUT in Sfarsit Spotify
Spotify are 75 de milioane de abonati la nivel global in momentul de fata, in timp ce Apple Music are aproape 40 de milioane, deci aici inca exista o diferenta foarte mare intre companii. Mai mult decat atat, Spotify are peste 100 de milioane de utilizatori la nivel global, in timp ce Apple Music are sub 100 de milioane, deci victoria din SUA ramane doar atat.
“Apple Music has more paying subscribers in the United States than Spotify. The source, a US-based, major distributor, shared a report detailing the subscriber tallies of several streaming music services, including Apple Music, Spotify, Tidal, and Sirius XM. That report now ranks Apple Music as first in the United States, at least among primarily on-demand music streaming services (Sirius XM Satellite Radio, which operates in North America exclusively, has more than 33 million subscribers).”
Interesant este totusi faptul ca Apple Music reuseste sa genereze mai multe ascultari pentru melodiile lansate in premiera, spre deosebire de Spotify, desi are mai putini utilizatori. Aceasta discrepanta sugereaza faptul ca e posibil ca Spotify sa nu raporteze chiar atat de corect numarul de abonati, sau cei de la Apple sa “umfle” cifrele, desi platesc pentru fiecare ascultare.