YouTube a facut saptamana aceasta o noua schimbare pentru utilizatorii din lumea intreaga, una pe care nimeni nu credea ca o va vedea vreodata in platforma celor de la Google. Mai exact, YouTube a inceput sa afiseze mai proeminent hashtag-urile pentru clipurile video publicate in platforma, si sa permita efectuarea de cautari in baza lor.
YouTube permite de cativa ani de zile folosirea de hashtag-uri pentru clipurile video, acestea fiind foarte des folosite pentru a face spam atat in platforma, cat si in motorul de cautare al Google. Ei bine, YouTube da de inteles ca ele vor avea un rol mult mai important in viitorul platformei, compania americana testand deocamdata afisarea lor intr-o interfata speciala pentru web si Android.
YouTube: Schimbarea la care NIMENI nu s-a Asteptat Vreodata
YouTube foloseste hashtag-urile pentru a ajuta oamenii sa descopere mai usor clipuri video din platforma, astfel ca fiecare directioneaza utilizatorul spre o lista cu materiale marcate la fel. Exact acelasi lucru este oferit de catre Facebook, Twitter, sau Instagram de foarte mult timp, asa ca nu e tocmai ceva nou ce vedem aici oferit de catre compania YouTube pentru utilizatori.
YouTube nu schimba cu nimic implementarea de hashtag-uri facuta de catre restul companiilor care detin retele de socializare, si e greu de spus cat de utile vor fi in viitor. Clar este totusi faptul ca aceasta va fi o noua sursa de spam a creatorilor de continut, iar oamenii vor trebui sa se piarda printre hashtag-uri pentru a gasi continutul pe care il cauta.