Huawei a obtinut o victorie uriasa in fata celor de la Apple si Samsung, chinezii fiind aproape de a isi indeplini un obiectiv pe care nimeni nu il credea realizabil in momentul in care a fost anuntat de catre companie. Huawei ramane si in T2 2018 cel mai mare vanzator de smartphone-uri in China, cea mai mare piata mobila de pe planeta, compania reusind sa ramana in continuare in fata celor de la Apple si Samsung, care nu prea mai au succes acolo.
Huawei, conform analistilor care monitorizeaza piata smartphone din China, au atins o cota de piata de 27% in tara, cea mai mare de pana in prezent, totul multumita telefoanelor care se dovedesc a fi foarte populare. Cei de la Huawei au vandut 28.5 milioane de smartphone-uri doar in China in T2 2018, acesta fiind un nou record pentru chinezi, ei fiind urmati pe piata de Oppo, Vivo, si Xiaomi, Apple si Samsung fiind trecuti in categoria “celorlalti” producatori.
Huawei: VICTORIA URIASA in fata Apple si Samsung
Huawei a avut un trimestru fiscal extrem de bun in CHina, insa cei de la Vivo au obtinut cea mai mare rata de crestere, de aproximativ 30%, in timp ce Xiaomi a inregistrat o scadere a vanzarilor in T2 2018. Intreaga piata a smartphone-urilor a inregistrat o scadere de 8% in vanzari in T2 2018, in timp ce categoria “celorlalti” producatori a inregistrat o scadere de 51% a vanzarilor, deci Huawei a fost cu mult, mult peste concurenta de pe piata din China.
” Huawei (including Honor) grew its market share to a record 27%, the biggest share for any smartphone vendor in China since Q2 2011. Huawei Honor sub-brand accounted for 55% of its shipments in Q2 2018. Huawei self-branded smartphones accounted for 45% of total sell-in to China, with about half of those being Nova models.”
Huawei ramane unul dintre cei mai mari producatori de smartphone-uri de pe planeta multumita evolutiei foarte bune din China, insa desi Samsung avea de mult probleme acolo, acum si cei de la Apple se “pierd” printre restul producatorilor. Majoritatea smartphone-urilor vandute de catre Huawei(55%) sunt cele din brand-ul Honor, adica modelele ieftine, in timp ce o jumatate din restul de 45% a fost reprezentat de modelele Nova, tot low si mid-end.