Facebook a anuntat in cursul noptii trecute o serie de schimbari importante pentru aplicatia disponibila pentru iPhone si Android, ele avand menirea de a personaliza experienta de utilizare a aplicatiei. Facebook a facut schimbari pentru bara de navigare din aplicatia pentru iPhone si Android, iar conform companiei americane, toti utilizatorii vor vedea noutatile in cursul urmatoarelor saptamani, cei din SUA avand parte de ele primii, asa cum se intampla intotdeauna.
Facebook s-a gandit ca oamenii vor folosi cu mai mare interes aplicatia sa daca vor avea posibilitatea de a avea scurtaturi in bara de navigare care sa le fie intr-adevar de folos pentru ceea ce folosesc reteaua de socializare. Mai exact, aplicatiile pentru iPhone si Android ale celor de la Facebook vor schimba in mod automat scurtaturile din barele de navigare in functie de sectiunile pe care le folosim cel mai des, in loc de scurtaturile statice vizibile acum.
Facebook: NOUTATI IMPORTANTE Lansate in Aplicatia iPhone si Android
Facebook sustine ca actualele scurtaturi, Noutati, Profil, Notificari, Meniu, vor fi partial inlocuite treptat de cele pe care le folosim mai des, adica doar cea de Profil va disparea, iar o a cincea ar putea fi disponibila, precum in SUA. Facebook spune ca scurtaturile pentru Noutati (News Feed), Profil si Meniu vor armane la locurile lor pentru a oferi acces rapid la aceste sectiuni folosite de toata lumea, insa a patra, in Romania, va fi inlocuita, iar o a cincea va aparea deasemenea.
“We want the shortcuts available in the navigation bar to reflect how an individual uses Facebook. To that end, we’re customizing mobile shortcuts so everyone can more easily connect with their most frequently used products, such as Profile, Marketplace, Groups, Watch, and Friend Requests.”
Facebook nu spune de cate ori trebuie accesata o sectiune pentru ca o scurtatura sa apara in bara de navigare, asa ca nimeni nu are deocamdata un raspuns la asta, dar cu siguranta vom afla in curand. Intre timp trebuie sa aveti rabdare ca aceasta schimbare sa fie propagata la nivel global de catre compania Facebook si sa ajunga inclusiv in Romania, ceea ce ar putea dura cateva zile, sau chiar saptamani, deci nu va impacientati daca nu o vedeti in momentul de fata.
This post was last modified on aug. 2, 2018, 3:56 PM 15:56