Reclamele Apple din ultima vreme sunt considerate enervante si ingrijoratoare de catre unii dintre clientii celor din Cupertino, conform unui nou studiu publicat zilele trecute. Vorbim despre persoanele care au varste de peste 55 de ani, acestia nefiind chiar atat de entuziasmati de reclamele pe care cei de la Apple le-au lansat pentru promovarea produselor.
Cei care au varste de peste 55 de ani sunt sustin ca stilul reclamelor celor de la Apple le face greu de urmarit, prezentarea cu rapiditate a punctelor principale generand confuzie. Aceleasi persoane descriu reclamele celor de la Apple ca fiind stupide si haotice, insa desigur ca ele au fost gandite pentru un cu totul alt public, asa ca de aceea genereaza aceasta impresie.
Reclamele Apple sunt ENERVANTE si INGRIJORATOARE
Apple a schimbat stilul reclamelor pe care le lanseaza pentru a-si promova produsele, renuntand si la agentia de creatie pe care a folosit-o pana recent pentru acest lucru. Schimbarea nu avea cum sa multumeasca pe toata lumea, insa ignorarea celor cu varste de peste 55 de ani, care chiar au bani de produsele sale, nu e tocmai o idee foarte buna.
“The new iPhone ads feature confusing situations, fast cuts, and saturated colors. There’s no question that Apple is thinking different again, but this time it’s not clear what the company is intending. By capturing real human insights, UserTesting set out to uncover why. The thought of paying with a glance scares me. There are a lot of variables to consider. I’m concerned about security and identity theft with the new payment feature and the unlocking the phone or apps with a glance.”
Utilizatorii Android sunt deasemenea destul de nedumeriti in legatura cu utilitatea acestor reclame pentru a promova telefoanele mobile, sa alte produse, insa si asta e normal. Cei de la Apple incearca ocazional sa faca schimbari de imagine, care nu sunt intotdeauna apreciate de catre toti clientii, insa parca reclamele din ultima vreme nu mai sunt la fel de bune precum cele din trecut.