Spotify pregateste o schimbare extrem de importanta pentru utilizatorii care-i folosesc platforma pentru a asculta muzica zilnic, compania suedeza avand planuri mari de a-si creste numarul de utilizatori ai planului gratuit. Mai exact, Spotify le permite oamenilor sa asculte muzica gratuit prin platforma sa, insa cu obligatia de a asculta reclamele rulate intre melodii, dar acest lucru se va schimba in curand, suedezii avand o schimbare foarte importanta in testare.
Spotify ia in momentul de fata in calcul renuntarea la obligatia de a mai asculta reclamele care sunt redate intre melodiile pe care platforma lor le ofera in mod gratuit pentru utilizatorii din lumea intreaga. Spotify urmeaza sa le permita utilizatorilor sa sara peste reclamele pe care nu le considera utile si sa asculte melodiile dorite, acest lucru urmand a putea fi facut, aparent, in mod permanent, fara a fi nevoie de achizitia abonamentului premium al companiei.
Spotify: Schimbare URIASA pentru Utilizatori
Spotify spera ca utilizatorii sa nu asculte reclamele pe care nu le considera utile, si sa ofere feedback pentru a ajuta compania sa le afiseze reclamele care ar fi relevante pentru ei, si i-ar convinge sa cumpere ceva. Cei de la Spotify testeaza in momentul de fata aceasta functionalitate cu unii dintre utilizatori, insa scopul companiei este de a lansa la nivel global aceasta functionalitate, daca ea se va dovedi a fi intr-adevar utila, asa cum spera suedezii in momentul de fata.
“The company says it’s running a test in Australia that will allow listeners to skip audio and video ads any time they want, as often as they want, allowing them to quickly get back to music. Listeners who don’t pay for a subscription currently can’t skip ads at all.”
Spotify ar putea convinge mai multi oameni sa ii foloseasca platforma multumita acestei schimbari, insa ar putea pierde in acelasi timp si foarte multi dintre persoanele care platesc pentru abonamente. Desigur ca in momentul de fata nimeni nu stie ce succes ar putea avea Spotify cu acest sistem, insa el va aduce un nou beneficiu major pentru eci care inca nu sunt hotarati daca sa aleaga platforma suedezilor, sau Apple Music.