HomePod, boxa inteligenta a companiei Apple, are vanzari mult mai mici decat se credea initial, conform unor informatii aparute in cursul acestei zile in urma unui studiu facut in SUA. Vanzarile de boxe inteligente HomePod ar fi fost de 700.000 de unitati in T2 2018, cu 100.000 de unitati mai multe decat in T1 2018, pentru un total de 1.3 milioane de unitati.
Cifra prezentata acum pentru vanzarile HomePod este injumatatita in raport cu cea de 3 milioane de unitati anuntata acum cateva saptamani, diferenta fiind data de modul de estimare. Atunci s-a spus ca HomePod s-a vandut in 3 milioane de unitati doar in SUA, insa in realitate boxa s-ar fi vandut in 1.3 milioane de unitati in toate cele 4 tari in care a fost lansata initial.
HomePod are Vanzari mai MICI decat se Credea
HomePod cu vanzari de 1.3 milioane de unitati in 6 luni nu poate fi numita un esec, iar asta pentru ca este vanduta in doar 4 tari si este un produs de nisa, cu o piata foarte mica. Cu 700.000 de unitati ale HomePod vandute in T2 2018, cei de la Apple ar insuma o cota de piata de doar 6%, insa suficient de buna pentru a le da sperante la mai mult in viitor.
HomePod este pentru cei de la Apple un produs cu care incearca sa testeze piata pentru a vedea daca ar putea avea vreodata succes cu un asemenea tip de dispozitiv. Ca sa fiu complet sincer, HomePod mai are foarte multe de demonstrat, insa e nevoie si de o distributie mai mare pentru ca aceste cifre sa arate mai bine, asa ca ramane de vazut ce va reusi Apple.