YouTube a anuntat in cursul zilei de ieri cea mai proasta si enervanta schimbare din cursul anului 2018, compania americana pregatindu-se sa distruga experienta de utilizare a platformei sale de partajare de clipuri video. Mai exact, compania YouTube si-a anuntat creatorii de continut ca urmeaza sa extinda intr-o foarte buna masura posibilitatea de a afisa reclame peste care nu se va mai putea “sari” atunci cand le urmarim clipurile video din platforma.
YouTube le permite unora dintre utilizatori sa treaca peste unele dintre reclamele afisate in cadrul clipurilor video folosind un buton Skip Ad, insa acesta urmeaza sa fie afisat din ce in ce mai rar dupa activarea acestei schimbari. YouTube ii va obliga pe utilizatori sa vada mai multe reclame dupa efectuarea acestei schimbari, creatorii de continut urmand a o folosi fara rezerve intr-o incercare de a isi creste incasarile din clipurile video pe care le afiseaza in platforma.
YouTube: Cea mai PROASTA si ENERVANTA Schimbare din 2018
YouTube a lansat aceasta functie in format experimental acum ceva vreme, ea a avut succes, asa ca acum o va oferi in mod permanent pentru toti creatorii de continut care incarca in platforma clipuri video. Vorbim despre reclame care au durata de 15 – 20 de secunde, si pe care vom fi obligati sa le vedem in intregime cand urmarim un clip video YouTube, advertiserii platind mai mult pentru asemenea tipuri de reclame pe care esti fortat sa le vezi.
YouTube vrea sa tina creatorii de continut in platforma sa dupa ce Facebook si Instagram le tot ofera noi motive sa o paraseasca, asa ca aceste reclame au la baza exact dorinta de a genera mai multi bani de pe urma utilizatorilor. Ca sa fiu sincer, sunt sigur ca foarte multa lume va critica din plin decizia celor de la YouTube, insa sunt la fel de sigur ca nu foarte multa lume va decide sa renunte la a mai urmari clipurile video din YouTube in semn de protest.
This post was last modified on aug. 27, 2018, 6:39 PM 18:39