Google a lansat o actualizare foarte importanta pentru YouTube, platforma pe care o detine si cu care ii permite lumii intregi sa urmareasca o gama variata de clipuri video pe o varietate de dispozitive. Google urmeaza exemplul altor companii importante, care le spun utilizatorilor cat timp petrec folosind diverse aplicatii, asa ca incepand de acum cea pentru platforma YouTube ne va spune si cate ore pierdem vizualizand contiuntul disponibil acolo.
Google a implementat in aplicatia YouTube o noua functie numita Time Watched, aceasta aratandu-le oamenilor cat timp au petrecut zilnic, sau saptamanal folosind aplicatia, incluzand aici si o medie zilnica. Cei de la Google sustin ca aceasta functie preia informatii din istoricul de vizualizare a clipurilor video disponibile in platforma, datele fiind analizate automat in serverele celor de la YouTube inainte ca informatiile sa fie afisate pentru a sti cand trebuie sa mai lasam aplicatia deoparte.
Google: Actualizare IMPORTANTA pentru YouTube
Google spune ca aceste noi functii pentru YouTube sunt gandite pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a avea mai multa grija de sanatatea lor fizica, si mentala, asta implicand si folosirea mai rara a aplicatiei. Google nu contorizeaza timpul petrecut folosind YouTube Music si YouTube TV, insa include o functie care ne aduce aminte sa mai lasam aplicatia deoparte dupa prea mult timp petrecut folosind-o, asa ca vom sti cand e cazul sa ne mai indepartam de ea.
“Our goal is to provide a better understanding of time spent on YouTube, so you can make informed decisions about how you want YouTube to best fit into your life. Once you know how much time you’re spending in the app, you may want to set a limit. It’s easy to lose track of time when you’re having fun, which is why we’ll help you set up a reminder to take a break.”
Google urmeaza aici exemplul celor de la Apple, care au anuntat pentru iOS 12 o functionalitate similara, dar integrata in sistemul de operare pentru iPhone si iPad, ea limitand aplicatiile intr-un mod usor diferit. Cei de la Facebook au integrat ceva similar pentru utilizatorii lor, iar acum Google incearca sa nu ramana in urma in fata companiilor care vor sa-i ajute pe oameni sa le foloseasca serviciile mai putin, desi desigur ca asta nu se va intampla.
This post was last modified on aug. 29, 2018, 2:00 PM 14:00