X

Yahoo Mail: ATENTIE, SCANDAL Nou privind eMail-urile

Yahoo Mail este unul dintre cele mai mari servicii de email de pe planeta, cu un numar foarte mare de utilizatori in continuare, insa din pacate compania ascunde ceva ce orice utilizator ar trebui sa stie despre platforma. Mai exact, Yahoo Mail inca scaneaza email-urile utilizatorilor pentru a vinde date catre cei care vor sa cumpere reclama in platforma, practica in sine fiind impotriva utilizatorilor, poate chiar si a GDPR, avand in vedere ca datele sunt confidentiale.

Yahoo Mail este detinuta de catre o companie numita Oath, aceasta promovand un nou serviciu de afisare de reclame care ar avea la baza analizarea informatiilor existente in email-urile primite de catre utilizatori. Compania a confirmat faptul ca scaneaza email-urile utilizatorilor care folosesc Yahoo Mail, insa doar ca le-ar scana numai pe cele promotionale, oferindu-le oamenilor posibilitatea de a bloca aceasta practica, desi e greu de spus daca si are efect.

Yahoo Mail: ATENTIE, SCANDAL Nou privind eMail-urile

Yahoo Mail este o platforma foarte mare pentru trimiterea si primirea de email-uri, compania Oath afirmand ca intregul serviciu are costuri de intretinere foarte mari, si ca oamenii n-ar trebui sa se astepte la un serviciu gratuit. Mai stupid este ca Yahoo Mail scaneaza inclusiv email-urile celor care platesc un abonament lunar de 3.49$ pentru a nu vedea nici reclame, deci nu conteaza daca oamenii platesc, sau nu, cei de la Oath scanand tot ce le trece prin servere.

“Oath confirmed to the WSJ that it performs email scannings and said that it only scans promotional emails, usually from retailers. Users have the ability to opt out, it said. Oath’s argument is that email is an expensive system, and people can’t expect a free service without some value exchanged.”

Yahoo Mail plaseaza diverse cookie-uri in browserele utilizatorilor in functie de preferinte si ce email-uri primesc, astfel ca acestora le sunt afisate reclame in functie de ceea ce fac in viata de zi cu zi. Oath spune ca email-urile cu date personale sunt ignorate, si ca spre advertiseri nu ajung date care sa-i identifice pe oameni, insa oar ecine mai are incredere in ei, iar asa Yahoo Mail si-a pierdut putina credibilitate pe care o mai avea in fata oamenilor.

This post was last modified on aug. 29, 2018, 11:39 AM 11:39

Disqus Comments Loading...