iPhone XR are productia crescuta de catre compania Apple dupa ce noul sau model de smartphone a fost primit cu atatea laude de catre fani, in special pentru pretul mai mic decat cel al iPhone XS, si a functiilor similare. In baza primirii foarte bune pe care a avut-o iPhone XR, compania Apple a decis sa creasca cu nu mai putin de 50% productia pentru acest model de smartphone, adica cu inca aproximativ 20 de milioane de unitati la partenerii sai.
iPhone XR are productia crescuta de catre cei de la Apple fara ca productia pentru iPhone XS si iPhone XS Max sa fie scazuta, asa ca Apple se asteapta doar ca vanzarile sa fie mai mari decat se astepta. Mai toti cei care au facut review-uri pentru iPhone XS au ajuns la concluzia ca iPhone XR este telefonul pe care trebuie sa-l astepte majoritatea oamenilor, deoarece aduce foarte multe functii premium la un pret substantial mai mic decat cel al modelelor mai scumpe.
Apple a CRESCUT Productia iPhone XR in Urma Laudelor
iPhone XR vine cu unele minusuri in comparatie cu seria iPhone XS, printre care se numara memoria RAM, ecranul de tehnologie inferioara, o camera cu un singur senzor de imagine in loc de 2, dar si pretul e cu 300 de euro mai mic. iPhone XR este telefonul pe care majoritatea oamenilor il vor cumpara pentru ca e optiunea cea mai buna in pretul cerut de catre Apple, si functionalitatea pe care o ofera, cel putin din ceea ce exista in oferta curenta.
“The shipment momentum for the iPhone XR is expected to continue into early 2019 as the ratio of iPhone XR orders to Apple’s total orders of new iPhone devices for December has been revised upward to over 50% recently, said the sources from the Apple supply chain.”
iPhone XR la 850 de euro nu este nici pe departe un telefon ieftin, dar pentru ceea ce ofera, e aproape de un raport pret – calitate bun, mai ales ca Apple nu s-a zgarcit si nu a lasat tehnologii de veche generatie in el, ei nu prea multe. Parearea mea este ca iPhone XR va avea vanzari cu mult mai bune decat estimeaza unii acum, iar asta pentru ca Apple va sti cum sa-i promoveze imbunatatirile astfel incat oamenii sa-l cumpere in cantitati foarte mari, in special in preajma Craciunului.