Facebook pregateste lansarea unui produs extrem de important in cursul acestei saptamani, ultima din luna septembrie, compania americana dorind sa le ofere utilizatorilor sai noi motive sa-i foloseasca serviciile. Mai exact, vorbim despre o boxa inteligenta, cu ecran mare, pe care cei de la Facebook se pregatesc sa o lanseze saptamana aceasta, ea urmand a functiona in baza asistentului personal Amazon Alexa, nu a Google Assistant.
Facebook ar fi ales denumirea Portal pentru acest produs, el urmand a fi gandut ca un competitor pentru Amazon Echo Show, iar separat de posibilitatea de a efectua cautari vocale pe internet, sau de a asculta muzica, el va permite si efectuarea de conferinte video. Facebook a intentionat sa lanseze Portal in luna mai, insa scandalul Cambridge Analytica a fortat compania americana sa renunte atunci la planuri, si sa amane lansarea pana in momentul de fata.
Produsul Facebook ce va fi LANSAT in Septembrie
Facebook vrea sa lanseze Portal in doua versiuni, cu ecrane de diagonale diferite, insa functionalitatea oferita de fiecare produs in parte ar urma sa fie similara, in special in ceea ce priveste controlul prin comenzi vocale. Facebook vrea deasemenea sa integreze un sistem de inteligenta artificiala pentru apelurile video, aceasta urmand a recunoaste oamenii care se afla in fata camerelor, si a permite urmarirea acestora in timp ce se misca in jurul Portal
cand fac apeluri video.“Facebook intenționează să dezvăluie în sfârșit dispozitivul său video de chat, Portal, pentru casa săptămâna viitoare. Dispozitivul va funcționa în mod similar cu un Amazon Echo Sho, cu caracteristici sociale și va avea două dimensiuni ale ecranului. Dispozitivul mai mare ar putea fi prețul de aproximativ 400 $, în timp ce cel mai mic ar putea fi de aproximativ 300 $.”
Facebook a evitat sa implementeze Google Assistant pentru a nu le oferi celor de la Google informatii privind popularitatea viitoarei sale boxe inteligente, insa si Amazon Alexa s-a dovedit a fi populara in randul americanilor. Facebook incearca sa revina in atentia oamenilor cu un produs de care putina lume are nevoie in momentul de fata, insa probabil il va promova intens in cadrul retelei sale de socializare pana cand va avea intr-adevar succes in randul utilizatorilor.
This post was last modified on sept. 24, 2018, 9:00 PM 21:00