iPhone XS si iPhone XS Max au raportate o serie de probleme foarte serioase, si complet neasteptate, in legatura cu experienta de utilizare pe care o ofera noile modele de telefoane dupa achizitie. Mai exact, clientii Apple care au cumparat iPhone XS si iPhone XS Max raporteaza probleme mari in ceea ce priveste conectivitatea 4G si Wi-Fi a noilor modele de telefoane, ceva ce n-ar trebui sa existe la ele, dar iata ca din pacate supara clientii din lumea intreaga.
iPhone XS are probleme in a se conecta la retele Wi-Fi acolo unde iPhone 7 functiona fara probleme, exact aceeasi problema fiind si cu iPhone 8, sau iPhone X, si asta o spun pentru ca ma confrunt cu ea zilnic. Problemele cu Wi-Fi apar in cazul retelelor de 5 GHz, cele de 2.4 GHz functionand mai bine pe iPhone XS, insa desigur ca asta inseamna o reducere a performantelor de care beneficiaza utilizatorii, insa problema nu e noua, ci veche de minim 1 an de zile.
“Am aceeasi problema, în locurile în care iPhone 7 Plus și iPad (2017) sunt capabile să se conecteze la rețeaua 5ghz bine, XS are probleme. Afișează numai două bare și nu menține conexiunea așa de bine. Foarte dezamăgitor, deocamdată am trecut la rețeaua 2.4ghz pe XS. Sper ca Apple să rezolve această problemă cu o actualizare de software. Anterior a avut 8 plus. Casa mea a păstrat întotdeauna 2 baruri de lte cu picătură ocazională la un bar solid. Niciodata nu au deconectat problemele, ar putea mai putea viziona videoclipuri pe care 1 bar, etc au acum xs max si mai ales au 1 bar. Ocazional 2. Ocazional zero și căutarea unui serviciu.”
PROBLEME MARI Raportate de Clientii iPhone XS
iPhone XS Max are probleme cu conectivitatea 4G pentru anumiti utilizatori, semnalul fiind foarte slab, iar inlocuirea unitatii defecte cu una noua nu a rezolvat problema, semn ca totul vine de la sistemul de operare. Conform unor teste facute in laborator, iPhone XS si iPhone XS Max au performante foarte proaste in ceea ce priveste conectivitatea GSM si Wi-Fi, iar asta din cauza antenelor, care par sa nu fie suficient de puternice, dar un update pentru iOS ar putea ameliora problema, in teorie.
“Unii au sugerat că, dacă este necesar, o actualizare a firmware-ului Apple sau două vor rezolva această problemă. Da, revizuirile iOS și / sau actualizările operatorilor pot modifica modurile în care modemul de bandă interacționează cu rețelele wireless în general. Și, dintr-o perspectivă a utilizatorului final, aceasta poate îmbunătăți (sau degrada) performanța percepută.”
iPhone XS si iPhone XS Max au raportate, pe de alta parte, performante foarte bune pe partea Wi-Fi si 4G din partea utilizatorilor, atunci cand au semnal bun, dar cand semnalul nu e puternic, incep sa apara problemele. Avand in vedere ca eu am de 1 an de zile probleme Wi-Fi cu iPhone 8 si iPhone X, acolo unde si o tableta iPad din 2012 nu are probleme, nu-mi imaginez ca exista vreo sansa in era aceasta ca Apple sa rezolve problemele printr-un update al iOS.