Apple Music are parte de o crestere spectaculoasa a numarului de abonati pentru Spotify, compania americana reusind sa convinga mai multi oameni sa plateasca pentru serviciile sale. Conform analistilor americani, Apple Music convinge de 3 ori mai multi oameni sa plateasca pentru abonamente lunare decat Spotify, reusind chiar sa intreaga serviciul de streaming al suedezilor.
Apple Music are 21 de milioane de abonati in SUA, cu 1 milion mai multi decat Spotify, iar asta e o adevarata realizare pentru Apple, la 3 ani de la lansarea serviciului sau. Aceasta ar fi cam jumatate din baza totala de utilizatori la nivel global, in aceasta privinta Apple Music ramanand in continuare in urma celor de la Spotify, insa probabil nu pentru foarte mult timp.
Apple Music a INTRECUT in Sfarsit Spotify
La nivel global, Apple Music are o cota de piata de 34%, cu 4 puncte procentuale mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut, Spotify scazand de la 65% la 62% in aceeasi perioada. Apple Music are mai putini utilizatori abonati, sau ai versiunii temporare gratuite, decat Spotify, iar asta pentru ca suedezii ofera optiunea de a folosi serviciul si a vedea reclame in loc de a plati un abonament.
“Rata de conversie mai ridicată a Apple poate fi atribuită în parte proprietarilor iPhone care au un venit disponibil mai mare comparativ cu proprietarii de dispozitive Android. Spotify are mai mulți utilizatori, dar ei au, de asemenea, mult mai multe melodii, deoarece serviciul funcționează bine atât pe iOS, cât și pe Android. Apple Music, în timp ce este disponibil pentru utilizatorii de Android, este mai mult sau mai puțin limitat la proprietarii de iPhone unici (estimăm că există 780m) … În timp ce Apple Music adaugă mai puțini utilizatori în numere absolute, relativ la adresa lor adresabilă, 2,5 ori mai eficient.”
Apple Music nu a fost gandit asa, oferind 3 luni de utilizare gratuita inainte de a plati, iar sistemul pare sa functioneze destul de bine deocamdata, numarul de abonati fiind in continua crestere. Apple Music a obtinut o victorie importanta in SUA prin depasirea celor de la Spotify, iar acelasi lucru s-ar putea intampla si in alte piete, daca Apple si-ar schimba strategia de promovare.