WhatsApp se pregateste sa faca o schimbare pe care o urasti, pe care n-ai dorit-o vreodata in aplicatie, care a tot fost anuntata ca o amenintare de-a lungul timpului, insa care va deveni intr-un final realitate. Mai exact, cei de la WhatsApp au confirmat in mod oficial faptul ca incepand de anul viitor vor incepe sa afiseze reclame in cadrul aplicatiei pe care o folosesc peste 1.5 miliarde de utilizatori din intreaga lume, desi vor intampina un mare val de critici.
WhatsApp va afisa initial reclame in sectiunea unde utilizatorii pot vedea statusurile noi din retea, adica si cea in care sunt disponibile story-urile zilnice, sistemul putand fi similar cu cel al Instagra. Reclamele pentru WhatsApp status vor fi disponibile dupa ce americanii au deci sa le permita companiilor sa contacteze clienti din platforma in mod nesolicitat cu oferte privind produsele lor, asa ca nu vorbim despre altceva decat continuarea unei politici paguboase.
Anuntul WhatsApp care va ENERVA TOTI Utilizatorii
WhatsApp a ramas fara co-fondatorii sai tocmai pentru ca Facebook face de cateva luni bune presiuni pentru afisarea de reclame in cadrul aplicatiei, iar acum ca ei au parasit compania, Mark Zuckerberg poate face orice doreste. Desi WhatsApp va incepe sa afiseze reclame in cadrul aplicatiei, reprezentantii companiei sustin ca sistemul de criptare a mesajelor nu va fi afectat de aceasta schimbare, dar putin le va mai pasa oamenilor de asta, in final.
“Un purtator de cuvant al WhatsApp a confirmat ca WhatsApp va incepe sa plaseze anunturi in functia Status de anul viitor, insa a adaugat ca, chiar daca mai multe companii incep sa initieze chat-uri cu oamenii de pe platforma, “mesajele vor ramane criptate end-to-end. Nu există planuri de a schimba acest lucru. “”
WhatsApp putea avea un alt mod de monetizare, per mesaj trimis, insa dupa ce un numar foarte mare de mesaje fusese trimis lunar de catre oameni, si la un pret extrem de mic in comparatie cu un SMS, de exemplu. Aceasta propunere a venit de la unul dintre co-fondatorii WhatsApp, insa cu siguranta n-ar fi fost apreciata de catre oameni, si multi ar fi parasit platforma, lucru care s-ar putea intampla chiar si in momentul de fata cu afisarea acestor reclame.