Samsung GALAXY S10 va fi creat in nu mai putin de 4 modele de catre compania coreeana, fiecare dintre ele avand un scop special, iar versiunea cea mai ieftina va fi copiata dupa iPhone XR al companiei Apple. Conform unor informatii aparute in cursul zilei de ieri, versiunea cea mai ieftina a Samsung GALAXY S10 va fi creata pentru a concura in mod direct cu iPhone XR, urmand a avea nu doar culori similare, ci si functii apropiate de cele ale telefoanelor mai scumpe.
Samsung GALAXY S10 nu va avea in versiunea ieftina un ecran OLED curbat spre marginile exterioare ale carcasei, asa cum se va intampla in modelele premium, iar asta pentru a reduce costurile de productie. Mai mult decat atat, versiunea cea mai ieftina a Samsung GALAXY S10 nu va avea nici un cititor de amprente integrat sub ecran, asa cum s-a zvonit, acesta urmand a ramane in carcasa, ideea de a folosi unul sub ecran, dar de calitate inferioara, disparand.
Samsung GALAXY S10: Modelul COPIAT dupa iPhone XR
Samsung GALAXY S10 va fi creat in versiunea ieftina la fel precum este iPhone XR creat de catre Apple, adica avand un design similar cu modelele scumpe, dar componente si caracteristifi inferioare. Ideea nu e chiar noua pentru Samsung, compania lansand versiuni Lite ale modelelor premium si in trecut, dar nu impreauna cu ele, ci la cateva luni distanta, si cu design-uri diferite, insa pentru Samsung GALAXY S10 se pare ca strategia se schimba, de nevoie.
“The cheaper version of the S10 lacks the dual-curve “edge” screen that has been a hallmark of Samsung’s premium phones since the Galaxy Note Edge in 2014 and may come without a fingerprint sensor under its display depending on costs.”
Samsung GALAXY S10 va avea un ecran cu diagonala de 5.8 inch in versiunea Lite, probabil aceleasi procesoare precum modelele scumpe, dar poate si o camera destul de similara, in contrast cu ceea ce am vazut la alte modele anterioare. Nu se stie cat urmeaza sa coste aceasta versiune mai ieftina a Samsung GALAXY S10, inspirata din iPhone XR, dar cel mai probabil diferenta va fi suficient de mare pentru a convinge clientii sa le cumpere.