Huawei. La fel ca alti producatori de telefoane Android, chinezii inca au o problema serioasa pe care nu o pot rezolva, iar copiatul si minciunile probabil ca nu vor rezolva prea curand situatia aceasta. Mai exact, dupa cum puteti vedea in imaginea de mai jos, rata de loialitate in randul clientilor Huawei eset cu aproximativ 30% mai mica decat cea intalnita in cazul clientilor companiei Apple, diferenta de 16 procente intre companii reprezentand o treime din totalul chinezilor.
Huawei. Studiul care prezinta aceste date ne arata ce intentie de achizitie au oamenii care vor sa cumpere un smartphone in urmatoarele luni, iar compania Apple are cea mai mare rata de loialitate in randul oamenilor. Huawei are o rata de loialitate usor mai mare decat compania Samsung in randul clientilor, diferenta de un procent intre ele fiind mica, insa chiar si asa, conteaza pentru punctaj.
Huawei. AVANTAJ URIAS fata de Samsung si Alti Producatori
Huawei. In comparatie cu alti producatori de telefoane Android, chinezii au cea mai mare rata de loialitate in randul clientilor, iar asta spune foarte multe despre perspectiva de viitor a companiei. Avand o rata de loialitate mare in randul clientilor care iti cumpara produsele, iti asigura faptul ca in viitor ei vor continua sa faca asta, iar pentru Huawei asta inseamna vanzari si mai mari de smartphone-uri in anii urmatori, dar totul depinde de succesul produselor pe care inca le mai lanseaza pe piata.
Huawei. In ultimii ani chinezii au avut o ascensiune surprinzatoare, reusind sa intreaca Apple in vanzarile de smartphone-uri in T2 2018, iar multi se asteapta ca acelasi lucru sa se intample inclusiv in T3 2018. Avand in vedere pozitia in care se afla compania Huawei in momentul de fata, e de asteptat ca acest lucru sa se intample, insa totul depinde de succesul noii serii MATE 20, care aduce un suflu nou dupa ce seria P20 si-a cam pierdut din atractivitate, avand peste 6 luni pe piata.