YouTube. Cea mai mare platforma pentru clpuri video a fost recent tinta unui studiu care a incercat sa ne spuna cam la ce se uita oamenii cand intra pe website, iar rezultatul este unul destul de surprinzator. Mai exact, conform studiului, jumatate dintre cei care intra pe platforma de partajare de clipuri video sunt in cautare de materiale care sa-i invete cum sa faca diverse lucruri, indiferent ce v-ar trece prin cap, cel mai probabil exista un clip video in platforma pentru asta.
YouTube. Desi foarte multa lume cauta muzica, se pare ca 51% dintre vizualizarile generate de catre platforma celor de la Google sunt facute pentru clipuri video care ii invata pe oameni cum sa faca diverse lucruri. Asta inseamna ca restul de 49% folosesc YouTube pentru celelalte lucruri pe care le stim cu totii, adica ascultat muzica, pierdut timpul fara rost, urmarit review-uri pentru produse, vazut review-uri pentru masini, si multe altele asemenea.
YouTube. Iata la CE se UITA MAJORTATEA Oamenilor
YouTube. 32% dintre persoanele participante la test au afirmat ca viziteaza website-ul de cateva ori pe zi, in timp ce 19% au spus ca viziteaza platforma doar o singura data pe zi, cifrele fiind destul de normale. 10% dintre participanti au spus ca viziteaza YouTube o data la cateva zile, sau mai rar, deci nu toata lumea este chiar atat de interesata sa urmareasca tot continutul car este disponibil in cadrul platformei pentru utilizatori in acest moment.
“A new Pew research study that surveyed 4,594 Americans in 2018 found that 51 percent of YouTube users say they rely on the video service to figure out how to do new things, and the service proved important both for regular users and irregular users. “That works out to 35 percent of all U.S. adults, once both users and non-users of the site are accounted for,” the study reads.”
YouTube. In ultimii ani platforma celor de la Google a devenit tot mai importanta, majoritatea oamenilor preferand sa vada clipuri video decat sa citeasca pentru a afla informatii despre ceea ce ii intereseaza. Desigur ca pe YouTube nu poti sari usor peste ceea ce nu te intereseaza, si poti pierde detalii importante, insa in momentul de fata majoritatea consumului de informatii se indreapta spre video, si nu spre scris, ceva ce era de asteptat.