Netflix. Gigantul american care detine si cel mai mare serviciu de streaming de pe planeta, vrea sa reduca preturile abonamentelor pe care le percepe in momentul de fata pentru cei care-i folosesc platforma. Mai exact, compania Netflix testeaza in momentul de fata in anumite tari din Asia noi abonamente care au preturi mai mici decat cele actuale, insa desigur ca deocamdata compania nu a dorit sa ofere detalii oficiale cu privire la planurile pe care le are in momentul de fata.
Netflix. Se pare ca abonamentele acestea pe care compania le testeaza ar urma sa ofere mai putine beneficii chiar si decat cel mai ieftin pe care-l pot activa clientii, iar asta ar putea insemna calitate video redusa, sau restrictii pentru vizualizarea de continut. In momentul de fata abonamente Netflix sunt diferentiate prin calitatea materialelor video care pot fi redate, dar si numarul de dispozitive pe care se poate face redarea, plus optiunea de a salva continut online, dar nu numai.
Netflix. Abonamente mai IEFTINE, Iata Preturile
Netflix. O reducere si mai mare de pret pentru aceste abonamente ar insemna limitarea completa a posibilitatii de a vizualiza continut de pe terminale mobile, sau calculatoare, in functie de ceea ce vor utilizatorii. Avand in vedere ca abonamentele cele mai ieftine pentru Netflix costa 8 dolari in SUA, e greu de spus cat de mult ar mai putea fi redus pretul pentru ca abonamentele sa poata fi oferite fara restrictii catre companie, dar in Asia ofertele competitorilor variaza intre 2 si 5 dolari, deci aici ar fi limitele.
Netflix Inc. said it will test a lower-priced version of its film and television streaming service in some markets to boost sales. The company hasn’t committed to lowering prices anywhere, but does want to experiment. Netflix, the world’s largest streaming service with more than 130 million subscribers, is looking to Asia as fertile territory for new customers after entering the region three years ago.
Netflix. In momentul de fata compania are peste 100 de milioane de abonati la nivel global, si investeste cateva miliarde de dolari in crearea de continut pe care clientii sai sa-l poata vizualiza in cadrul platformei de video la cerere. Desi Netflix este foarte popular, inclusiv cei de la Apple lucreaza la o platforma competitoare, si au un buget mult mai mare pentru a plati pentru crearea de filme si seriale TV care sa fie disponibile pentru clienti.
This post was last modified on nov. 13, 2018, 5:03 PM 17:03