YouTube. Cea mai mare platforma pentru video sharing de pe planeta a inceput sa testeze noi tipuri de reclame care cu siguranta te vor enerva si mai tare, pentru ca sunt gandite diferit fata de ceea ce stiai. Conform celor de la YouTube, incepand de saptamana aceasta sunt testate noi tipuri de reclame care sunt rulate una dupa cealalta chiar cand incepe clipul video, in loc sa fie afisate segmentat, una la inceput, si cat mai multe pe parcursul clipului video.
YouTube. Compania sustine ca oamenii care vor vedea doua reclame una dupa cealalta la inceputul clipului video, vor vedea de fapt cu 40% mai putine reclame cand se uita la un clip video in platforma sa. YouTube a ajuns la concluzia, in urma unui studiu al carui rezultat putea sa i-l spuna oricine, ca persoanele care vad mai putine reclame evita sa treaca mai des peste cele care ii sunt afisate, insa totul depinde si de lungimea clipurilor video urmarite.
YouTube. NOI RECLAME care te vor ENERVA si mai TARE
YouTube. In general, clipurile video de 5 – 10 minute au 2 – 3 reclame afisate, cele mai scurte avand una, sau maxim 2, iar aici vorbim despre reclame care intrerup clipul, nu despre cele afisate ca banner peste video. Schimbarea facuta de catre YouTube vine si ca urmare a cresterii numarului oamenilor care vizualizeaza clipurile sale pe televizoare, unde e mai greu sa treci peste reclame, 180 de milioane de ore de material video fiind vazute in acest mod in fiecare zi.
Through this research, we also learned that fewer interruptions is correlated with better user metrics, including less abandonment of content and higher rates of ad viewing. To respond to this, we will begin testing ad pods–two ads stacked back to back, where viewers have the option to skip directly to the content if it’s not the right ad for them.
YouTube. Chiar daca utilizatorii vor vedea doua reclame una dupa cealalta la inceputul unui clip video, asta nu inseamna ca pe parcursul acelui clip video nu vor mai fi intrerupti de altele, ci doar vor vedea cu minim una mai putin. Strategia celor de la YouTube de a convinge oamenii sa vada mai multe reclame una dupa cealalta va avea cu siguranta un raspuns pe masura propunerii care este facute, insa de reclame e greu sa scapi in platforma.