eMAG. Cel mai mare magazin online din Romania este astazi tras intr-o situatie tragi-comica de catre un client exasperat de faptul ca nu si-a primit comanda facuta de Black Friday 2018, iar situatia sa nu este unica. In ultimele zile am vazut tot mai multe plangeri ale unor clienti care au facut de Black Friday 2018, sau imediat dupa Black Friday 2018, comenzi la eMAG pentru diverse produse, insa ele inca nu au fost livrate, iar cineva s-a gandit ca magazinul ar trebui sa “plateasca” pentru asta.
eMAG. Cei care s-au plimbat astazi prin zona Pipera din Bucuresti au avut ocazia de a vedea panoul publicitar de mai jos in care un client nemultumit isi varsa frustrarea cu privire la faptul ca un produs comandat pe 19 noiembrie, nu a fost inca livrat. Cei de la eMAG au spus ca vor incerca sa livreze pana pe 28 noiembrie vasta majoritate a comenzilor facute de Black Friday 2018, insa exista persoane care inca se plang din cauza faptului ca nu s-a intamplat asta.
eMAG. Clientul EXASPERAT de INTARZIEREA Livrarilor
eMAG. Mesajul disperat al clientului de astazi vizeaza totusi un produs cumparat pe 19 noiembrie, la 3 zile dupa Black Friday 2018, deci era de asteptat ca produsul sa ajunga mai tarziu decat de obicei la el. Desigur ca eMAG nu a comentat inca situatia, si probabil nici nu o va face, dar probabil va incerca sa livreze masina de spalat a clientului pentru a nu mai avea de suportat acest panou publicitar, care se plimba prin apropierea sediului sau din Bucuresti.
eMAG. Mai toate magazinele online au avut probleme mari cu livrarile dupa Black Friday 2018, iar asta din cauza faptului ca numarul de comenzi a fost mare, iar firmele de curierat au fost depasite de situatie. Nici pana de Craciun lucrurile nu vor sta mai bine, iar daca vreti sa cumparati ceva de la eMAG, si vreti sa va ajunga pana de Craciun, atunci ar fi bine sa faceti comanda din timp, pentru a nu regreta ca ati asteptat prea mult dupa ea.