Apple a inceput sa mearga pe calea urmata de catre cei de la Samsung, si a inceput sa trimita reclame nesolicitate pentru clientii din lumea intreaga, ceva ce incepe sa-i cam streseze. Acum vreo 2 saptamani cei de la Apple au inceput sa promoveze telefoanele iPhone prin reclame nesolicitate primite in aplicatia Apple Store, iar acum vine randul Apple Music.
Cei de la Apple au inceput sa promoveze noua serie Carpool Karaoke in randul utilizatorilor, impreuna cu faptul ca platforma este disponibila pe boxele Amazon Echo. Nu toata lumea e chiar atat de multumita de aceasta schimbare radicala a strategiei de marketing pentru compania Apple, insa totul e un emn ca vanzarile nu merg in directia dorita.
Apple incepe sa-si STRESEZE Clientii cu Reclame
Apple a inceput sa trimita notificari despre Apple Music si noutatile din platforma in aplicatia standard pentru muzica, dar si in cea TV, iar lumea se plange intens de asta. Lumea se plange pentru ca Apple nu trimite notificari cu reclame, si incercati sa va amintiti cand s-a intamplat asta pana acum in Romania, iar daca nu va amintiti, e normal, pentru ca nu s-a intamplat vreodata.
https://twitter.com/wingedpig/status/1073717025455857664
Apple nu si-a promovat vreodata intens produsele pentru ca de obicei ele se vand foarte bine singure, dar si pentru ca-si obliga partenerii sa faca asta, ca parte a reducerilor pentru produsele cumparate. Acum cei de la Apple sunt obligati sa-si promoveze singuri produsele si serviciile pentru ca ele nu se mi vand singure la fel de bine, iar lumea se va plange in continuare de asta.