Huawei. Desi absolut nimeni nu credea ca asa se vor desfasura lucrurile, 2018 a fost anul chinezilor, iar asta pentru ca in aceste 12 luni compania a avut parte de o ascensiune fulminanta, care e departe de a se opri. De la cresteri record in vanzari, si pana la un razboi international cu SUA, cei de la Huawei au avut parte de un an 2018 impresionant, iar lucrurile sunt departe de a se fi terminat pentru ei, deoarece 2019 se anunta si mai intens.
Huawei. Compania a facut totusi un anunt foarte interesant in cursul zilei de ieri, afirmand ca pana pe 25 decembrie va inregistra 200 de milioane de smartphone-uri vandute in cursul anului 2018, un record cu adevarat impresionant. Vorbim despre o crestere de peste 30% in vanzari pentru chinezi comparativ cu anul 2017, Huawei inregistrand anul trecut 150 de milioane de smartphone-uri vandute in lumea intreaga, iar cresterile vor continua cu siguranta.
Huawei. ANUNTUL care DISTRUGE Apple, si un Telefon SPECIAL
Huawei. In functie de cum evolueaza vanzarile Apple in T4 2018, e posibil ca Huawei sa depaseasca americanii in vanzari, dar totul va fi dezvaluit in 2019, pentru ca americanii vand, de obicei, cam 220 de milioane de smartphone-uri anual. E putin probabil ca Huawei sa vanda 220 de milioane de smartphone-uri in 2018, insa va trece cu siguranta de cifra de 200 de milioane, iar in ziua in care va atinge acest record, va lansa si un telefon special.
China’s leading smartphone brand Huawei Technologies said it is on target to ship 200 million smartphone units in 2018 thanks to rapid growth in the past three quarters. The company will release a special edition handset on the same day to mark the 200 million milestone.
Huawei. Avand in vedere ca pana in T4 2018 chinezii vandusera cam 150 – 160 milioane de smartphone-uri, e foarte posibil ca in acest ultim trimestru fiscal sa depaseasca 60 de milioane de unitati vandute. Din punctul meu de vedere, Huawei este cosmarul celor de la Apple in momentul de fata, iar in 2019 va deveni si cel al Samsung, care inregistreaza scaderi tot mai mari in vanzari in fiecare trimestru fiscal, iar lucrurile vor merge in aceeasi directie in anii urmatori.