SONY. La un moment dat unul dintre cei mai mari producatori de smartphone-uri la nivel global, compania japoneza a facut un anunt socant cu privire la divizia care-i produce telefoanele mobile in momentul de fata. Mai exact, conform rezultatelor financiare anuntate de catre cei de la SONY pentru anul 2018, compania sutine ca a vandut numai 6.5 milioane de unitati in intregul an, da, ati citit bine, chiar mult mai putin decat compania HMD Global, care detine brand-ul Nokia.
SONY. Vanzarile de smartphone-uri aproape ca s-au injumatatit pentru compania japoneza in doar un an de zile, incasarile inregistrand deasemenea scaderi substantiale, in ciuda faptului ca noi modele au fost lansate anul acesta. Se pare ca telefoanele pe care SONY le produce nu mai sunt la fel de interesante pentru consumatori, iar asa vanzarile au scazut de la 13.5 milioane de unitati la doar 6.5 milioane de unitati intr-un intreg an de zile.
SONY aproape de “capatul liniei” cu vanzarile de smartphone-uri
SONY. Scaderea vanzarilor la jumatate a dus la o scadere cu 47% a incasarilor, si inregistrarea de pierderi de 142 milioane de dolari cu productia de smartphone-uri, ceea ce este o mare problema pentru companie. Desi celelalte divizii ale sale sunt “sanatoase” si inca produc profit, ele nu vor putea sustine la nesfarsit divizia de telefoane, asa ca daca nu se vor gasi solutii pentru dezvoltarea de noi smartphone-uri SONY care sa genereze bani, intelegeti si singuri unde se va ajunge.
SONY. Din pacate, vorbim despre un producator de renume care a ajuns in situatia in care a fost Nokia acum cativa ani, iar pentru a avea succes trebuie sa faca telefoane care sa sa aiba specificatii de top, dar si design-uri moderne. Avand in vedere ca SONY inca n-a ajuns in acel punct, iar telefoanele sale recente nu arata la fel de bine precum cele ale competitorilor, probabil ca 2019 va fi un an si mai dificil in raport cu ceea ce s-a intamplat in 2018.