RCS & RDS. CAMPIONI in ROMANIA, PESTE Orange, Vodafone, Telekom

RCS & RDS. In 2018 au fost campioni in Romania, reusind sa intreaga Orange, Vodafone, Telekom in tara noastra, iata ce realizare uimitoare au obtinut pentru clienti.

RCS & RDS reclamatii

RCS & RDS. Grupul de telecomunicatii se poate lauda ca in 2018 a reusit sa fie cu mult peste concurenta facuta de catre Orange, Vodafone, Telekom in Romania, iar acesta e mare lucru pe care sa-l poata spune. Conform informatiilor furnizate de catre cei de la ANCOM pentru anul 2018, RCS & RDS a inregistrat cele mai putine reclamatii in ceea ce priveste serviciile de comunicatii electronice furnizate pe teritoriul tarii noastre de catre furnizorii existenti.

RCS & RDS. V-am spus ieri ca operatorul detinut de catre grupul Digi a inregistrat doar 12% dintre toate reclamatiile facute de catre clienti in tara noastra, iar asta in conditiile in care e unul dintre cei mai mari din Romania. Procentul de reclamatii inregistrat pentru cei de la RCS & RDS este injumatatit fata de cel inregistrat pentru operatorul de telecomunicatii Vodafone, cei de la ANCOM plasandu-l in mod destul de eronat pe prima pozitie in randul companiilor cu serviciile de care se plang cei mai multi oameni.

RCS & RDS a inregistrat mai putine plangeri decat Orange, Vodafone, sau Telekom in 2018

RCS & RDS. Procentul celor de la Digie ste mult mai mic decat cele ale Telekom, care pentru diviziile de Mobile Communications, si Communications a inregistrat 20% si respectiv 15% dintre plangeri, deci un total de 35%. Practic, Telekom a insumat, cu cele doua divizii ale sale, de 3 ori mai multe reclamatii decat RCS & RDS de la clientii din Romania, iar asta spune foarte multe despre calitatea serviciilor pe care le ofera cele doua grupuri de telecomunicatii.

Datele ANCOM arată că reclamațiile formulate de utilizatori s-au referit la serviciile furnizate de Vodafone România în proporție de 24%, Telekom Romania Mobile Communications – 20%, Telekom Romania Communications – 15% Orange România – 15%, și RCS&RDS – 12%.

RCS & RDS. In comparatie cu cei de la Orange, diferenta in numarul de reclamatii a fost mult mai mica, insa “portocaliii” au avut mai intotdeuna un numar destul de redus de reclamatii de la clienti. Desi cei de la RCS & RDS au aproximativ la fel de multi clienti precum ceilalti “granzi” din Romania, iata ca au totusi mult mai putine reclamatii, semn ca ofera servicii de calitate, chiar daca preturile pentru ele sunt mai mici decat in cazul altor operatori telecom.

RCS & RDS. Datele celor de la ANCOM ne arata foarte clar cum arata piata telecom in momentul de fata, si ar trebui sa va ghidati intr-o anumita masura si dupa numarul de plangeri al unui operator, daca va ganditi sa-i contractati serviciile.